6 Reacties

één jaar geleden

Hoevaak geef je nog bv? Ik ben rond 13 mnd over gegaan naar ochtend en avond voeden. In het begin was het ook nog zo’n 2-3x snachts. Nu soms nog 1x snachts. Totaal komt dus op 2-3 voedingen uit. Ik haalde er 1 voeding er dag af en verving deze met een flesje havermelk (zoontje is gevoelig voor melk). Mijn zoontje dronk en drinkt alleen voor het slapen..

één jaar geleden

Reactie op Imkebb

Hoevaak geef je nog bv? Ik ben rond 13 mnd over gegaan naar ochtend en avon ...
Ik geef ook nog alleen voor het slapen en snacht komt ze 2 tot 3x. Me dochter is nu 16 maanden en ook gevoelig voor koemelk. Hoe ging het snachts als hij wakker werd voor de borst, pakte hij gemakkelijk dan de fles? Mijn dochter weigert de fles, ze wilt dan echt de borst

één jaar geleden

Ik ben 2 maanden geleden gestopt met 's nachts voeden. Zoontje was toen 15 maanden. Vanaf toen alleen 's ochtends, als ik thuis ben overdag bij z'n middagslaapje en 's avonds. Ik heb afgelopen tijd vaak het voeden bij het middagslaapje overgeslagen en maar super kort in de ochtend en de avond en volgens mij heb ik nu geen melk meer 😪. Geeft niet, je moet een keer stoppen en ik heb wel zin in dat mijn lijf van mij is, maar ook jammer. Bij mij liep het dus wel echt snel terug. Zoontje sliep wel binnen 2 dagen na het stoppen met de nachtvoeding ineens door, dus dat is wel mega relaxed.

één jaar geleden

Reactie op Noenie27

Ik geef ook nog alleen voor het slapen en snacht komt ze 2 tot 3x. Me docht ...
Aaaah oké! Ja hier heel makkelijk de fles. Misschien kan je partner het in de nacht overnemen in het begin?

één jaar geleden

Reactie op Jnova

Ik ben 2 maanden geleden gestopt met 's nachts voeden. Zoontje was toen 15 ...
Wat heerlijk dat hij gelijk erna doorsliep! Hoe gingen de eerst 2 nachten, bleef hij er om vragen snachts, huilen? Gaf je hem iets anders voor in de plaats?

één jaar geleden

Wat hier hielp (ook gevoelig voor koemelk en wilde geen havermelk): geitenmelk! Schijnt het meeste te lijken op borstvoeding. Misschien een optie om dat in de nacht te geven?