8 Reacties
茅茅n jaar geleden
Op facebook is een groep waarin alleen lactatiekundigen antwoord geven, heb je daar je vraag al neergelegd?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Rumeysahappy
Op facebook is een groep waarin alleen lactatiekundigen antwoord geven, heb ...
Nog niet! Ga ik doen, dankjewel!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Lovecoby
Ik heb het ook gehad een tijdje geleden. Een magnesium zoutbad werkt echt h ...
Ga ik proberen! Dankjewel 馃槂
茅茅n jaar geleden
Hier hielp een tijdelijke tepelhoes tot de kloof genezen was. Ik heb een grote kloof gehad op de opening van de melk. Dus die ging elke keer terug open. Met de tepelhoes kwam alleen de melk erop en na een week was het genezen
茅茅n jaar geleden
Ahh, zo naar! Toen ik een keer een flinke kloof had heb een aantal dingen gedaan:
- Na de voeding nog een beetje melk uit je borst knijpen en dit in de kloof laten drogen. Dus even met je blote borst rondlopen.
- Daarna of goed dik insmeren met lanoline tepelzalf, dan deed ik er ook nog een stukje steriel gaas op zodat het niet aan m鈥檔 bh ging plakken.
- Of een hydrogel-pad (Medela heeft ze, Lasinoh ook) erop. Als ik wist dat er wat langer tussen de voedingen zat vond ik dat erg fijn.
Veel succes, hoop dat t snel geneest!
茅茅n jaar geleden
Tepelhoedjes!!!!
Ik heb het ook gehad, ik heb gejankt van de pijn, ging echt door de grond van die vreselijke pijn. De kraamhulp wist het niet 馃檮, maar de verloskundige gaf mij de tip. Het deed z贸 zeer, totdat ik de tepelhoedjes gebruikte. Die hebben mij zo ontzettend geholpen! Na ong 1,5 week was de pijn weg, en deed ik af en toe nog zo'n tepelhoedje.