3 Reacties
één jaar geleden
Ik geef ook nog bv en voel aan alles dat het ook voor mij goed zo is. Ik zei altijd zolang me kind het wilt krijg ze het maar ook zolang ik het aan kan en goed bij voel. Heb nu ook weer een borstontsteking te pakken en dat geeft me dan toch dat duwtje in de rug om af te bouwen.
Me dochter dronk nog smorgens vroeg, voor het dutje en voor het slapen in de avond en snachts. Ik zit ook midden in het proces dus lees graag mee.
één jaar geleden
Hi! Sinds kort gestopt, uit het niks een mega borstontsteking en een aantal bloedende kloven 😩 lang niet zo ziek geweest.. ben dus plots overgegaan op de fles, vond hij eerst niet leuk maar met vasthouden op dezelfde manier en veel tegen me aanhouden was het uiteindelijk oke! Ik zei dat het op was en ergens leek hij dat te snappen 🤔 wilde idd ook nooit bij anderen en papa en at ook niet heel goed. Gaat een stuk beter nu, laat zich op andere manieren en door anderen troosten ed! Als ik hem nu vraag of hij melk wil, zegt hij nog steeds JAA! Maar denk vooral omdat het zon gewoonte was geworden..
één jaar geleden
Ik geef nog steeds bv. Ze eet voor de rest wel ook heel goed. Ook bij iemand anders. Ik denk nog niet aan stoppen, maar soms eet ze zelf niet zo heel veel aan de borst omdat ze andere dingen heeft gegeten.