8 Reacties

4 jaar geleden

Welke kolf heb je? Misschien ligt het aan de kolf? Dat dit niet de juiste voor jou is? Of even een consult inplannen bij een lactatiekundige, zou geen borstvoedingsthee gaan proberen, straks heb je juist overproductie en lukt het kolven nog steeds niet

4 jaar geleden

Ik heb beide de thee en boezemvriendjes gebruikt, helaas heeft het bij mij niks geholpen.

4 jaar geleden

Reactie op Krily

Welke kolf heb je? Misschien ligt het aan de kolf? Dat dit niet de juiste v ...
Heb al verschillende geprobeerd. De beyer werkt voor mij het beste. Heb donderdag er afspraak met de lactatiekundige. Er komt te weinig uit met kolven. Want als mijn dochtertje drinkt gaat het wel goed. En als ik wel meer eruit kreeg, is mijn dochtertje juist heel onrustig aan de borst. Na het kolven.

4 jaar geleden

Kijk vooral even de aflevering van de Keuringsdienst van waarde terug over thee met een belofte. Daar wordt oa ook de Weleda thee getoond.

4 jaar geleden

Bij mij werkt het super goed als ik eieren en avocados eet om de melk productie omhoog te krijgen. Maar je moet ook geen wonderen verwachten 😊

4 jaar geleden

Bij mij werkt het super goed als ik eieren en avocados eet om de melk produ ...
Ik verwacht ook geen wonderen. Wil alleen kunnen kolven en mijn dochtertje aan de borst kunnen leggen zonder dat ze onrustig wordt omdat ik die borst heb gekolfd. Aangezien ze maar 1 borst per keer nodig heeft

4 jaar geleden

Reactie op Debby1122

Heb al verschillende geprobeerd. De beyer werkt voor mij het beste. Heb don ...
Kolven doe je het beste na de voeding, heb ik begrepen. Ik kolf fulltime dus voor mij maakt t niet uit. Heb je alleen elektrische kolven geprobeerd of ook handmatige? Want ik ken verschillende waarbij elektrisch kolven niet lukte en handmatig als een trein liep!

4 jaar geleden

Reactie op Heusi

Kolven doe je het beste na de voeding, heb ik begrepen. Ik kolf fulltime du ...
Beide ben hier al mee bezig vanaf de 6 weken met hulp van de lactatiekundige. Heb daarom donderdag weer een gesprek erover. En ik kolf alleen na voeding maar omdat ze maar 1 borst pakt moest ik van de lactatiekundige ook de andere borst kolven die ze niet pakt.