11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb nu 3 met rits voor in de avond. En voor overdag ga ik drukkers halen of rompers met een broekje erbij. Ik wacht ff op de sale bij C&A vrijdag🙃

3 jaar geleden

Ik heb beiden, maar vind de pakjes en pyjama's met rits veel handiger.

3 jaar geleden

Reactie op baby_ram

Ik heb nu 3 met rits voor in de avond. En voor overdag ga ik drukkers halen ...
Dat leek mij ook beste ja rits voor savonds. Hoef je niet half slaapdronken te drukken. Zie al voor me dat pAkje dan schreef zit🙈

3 jaar geleden

Reactie op Sarra

Ik heb beiden, maar vind de pakjes en pyjama's met rits veel handiger.
Thnx. En niet je dan moeilijk doen met andere beentje of valt dit wel mee?

3 jaar geleden

Ik heb beide, maar in de nacht krijgt hij bij mij geen boxpakje aan. Met rits of knoopjes vind beide irritant in de nacht. Dat beentje eruit vissen vind ik in de nachten zo niet handig. Ik sta daarvoor niet genoeg aan in de nacht.😅 Heb dan liever een gewoon broekje, veel makkelijker. 😆💪

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek38

Thnx. En niet je dan moeilijk doen met andere beentje of valt dit wel mee?
Nee, valt best goed mee hoor. Als je ook de gewoonte kweekt om 2x te tikken op hun armpjes en beentjes vooraleer je ze uit de mouwen haalt, dan leren ze ook heel snel om 'mee te werken'. Zo doe ik dat toch. Ik tik bv. 2x tegen haar rechterbeentje en ik benoem het 'Mama heeft nu je rechterbeen nodig' en sinds ongeveer 5 à 6 maanden werkt ze automatisch mee. Voordeel is ook dat je dan onbewust bij je kindje de taal stimuleert omdat je alles benoemt 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Sarra

Nee, valt best goed mee hoor. Als je ook de gewoonte kweekt om 2x te tikken ...
Heel mooie manier! Die ga ik zeker onthouden

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen jaar in de kinderopvang gewerkt (nu bso) En vond de beide makkelijk. Maar kan natuurlijk niet beoordelen hoe de nachten zijn. Beide heeft voor en nadelen. Het hangt denk ik ook af van hoe goed de drukknoopjes verstopt zitten (moeilijker) en hoe soepel de rits gaat.

3 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Heel mooie manier! Die ga ik zeker onthouden
Ik ook, geniaal is dit!

3 jaar geleden

Reactie op Sandra Floren

Ik heb beide, maar in de nacht krijgt hij bij mij geen boxpakje aan. Met ri ...
Haha is ook weer zo ja😅

3 jaar geleden

Reactie op Sarra

Nee, valt best goed mee hoor. Als je ook de gewoonte kweekt om 2x te tikken ...
Slim