10 Reacties
3 jaar geleden
Of een activiteitenplankje die je aan de zijkant van de box kan vastmaken.
Bij ons zijn de stapelbekers ook al een groot succes! Wij moeten deze natuurlijk wel zelf stapelen voor een toren en dan duwt hij hem om.
Bij ons ligt de kleine overigens op de grond op van die puzzelstukken. Hierdoor meer ruimte om te bewegen (hij is vrij groot 😜)
3 jaar geleden
Reactie op Bobbi-B
Of een activiteitenplankje die je aan de zijkant van de box kan vastmaken. ...
We hebben een ronde box dus even kijken of zo'n activiteitenplankje past. Stapelbekers en blokken hebben we toevallig gekregen, ga ze eens opzoeken!
3 jaar geleden
Reactie op JC87
Pittenzakjes en Sophie de giraf zijn momenteel in trek bij onze zoon
Wat voor pittenzakjes bedoel je? Ik vind alleen van die opwarm dingen op Google 🤔
3 jaar geleden
Reactie op Elineam
Niet net mooiste speelgoed maar thuis wel de grootste hits
Loopy links
Pl ...
Het meest hysterisch gekleurde speelgoed is hier ook het leukste 😂
3 jaar geleden
Een spiegeltje die je met klittenband vast maakt aan de box. Hij lacht zich krom om zichzelf..
3 jaar geleden
Wat voor pittenzakjes bedoel je? Ik vind alleen van die opwarm dingen op Go ...
Ik heb ze via insta gekocht. Diverse stofjes dus steeds een ander gevoel. Je kunt ze ook in de vriezer leggen voor weer een andere ervaring. Hij vindt het super leuk om mee te spelen. Ik heb ze hier gekocht: https://instagram.com/naaisels_van_siem?igshid=YmMyMTA2M2Y=
3 jaar geleden
Reactie op Mistee
Wij hebben 2 boxkleden van Little Dutch. Daar zitten speeltjes aan vast. We ...
Haha, dit herken ik zo. Soms geef ik iets anders en leg een doek op dat speeltje, zodat hij het niet ziet. Maar het boxkleed vindt hij erg leuk. Daarnaast blokken, toren en zo'n munchie bal. Overigens zijn hydrofiele doeken ook een hit