27 Reacties
3 jaar geleden
Ik geef of een stuk korst in z’n hand of ik doe kleine stukjes van de binnenkant geven
3 jaar geleden
Dit was op vakantie.. haha! Hij krijgt of kleine stukjes van de binnenkant met boter of smeerkaas. Maar krijgt ook wel eens het hele broodje met korst eraan en dan kan hij zelf ermee prutsen. ☺️

3 jaar geleden
Idd broodkorst geven en stukjes brood in de mond. Al komen die er snel nog weer uit 😅
3 jaar geleden
Ik geef hier stukjes met korst en al. Ik knip dat met een aparte schaar in stukjes. Kan straks eventueel een foto maken? Ons zoontje heeft de lunchtijd niet gered en ligt al te slapen. Dus nog geen brood kunnen geven. Soms geef ik een reepje maar hij propt heel erg (hij is dol op eten). Dus als hij wat rustiger wordt met het eten dan mag hij zelf wel weet proberen. Hij kan dan wel weer netjes een plakje stokbrood eten.
3 jaar geleden
Ik geef nog geen korstjes maar snijd de binnenkant in blokjes.
Hij eet alsof hij nooit iets krijgt haha, vindt het zo lekker!
Alleen heeft hij ieder stukje na 2 seconden al doorgeslikt, sabbelt hem naar binnen, bijt een keer en slikt hem door. Is dit herken bij anderen? Hij eet een boterham dus echt super snel op. Moeten de stukjes groter zodat hij echt moet kauwen?
3 jaar geleden
Reactie op Xmeens
Ja, dat gebeurt hier ook. Ik denk dat hij gewoon heel gek is op brood. Doe ...
Ja, meestal naturel roomkaas of gewoon boter
3 jaar geleden
Ik snijd de korsten eraf, die laat ik droog worden en geef ik 's avonds na de groente om zelf mee te spelen/knagen/sabbelen. Tussen de middag snijd ik de binnenkant in hele kleine stukjes (1×1cm) met margarine en soms ook pindakaas. Die stop ik in haar mondje. Ik let er wel op of het vorige stukje al weg is, want anders verzamelt ze het en zo'n deegbal aan de huig vind ik wat link. Ze eet nog maar een kwart boterham, het is vooral oefenen.
Ik weet niet of het echt goed of fout kan, zolang hij het leuk en lekker vindt en er niet in stikt, is het toch ok? Of sta ik er te makkelijk in? 😅
3 jaar geleden
Ik haal de korstjes eraf en smeer de binnenkant met boter (best wel een laagje) dan snij ik het door de helft en klap ik het dubbel en geef t in dr handje. Als ik stukjes geef lijkt ze zich vaker te verslikken als dat ze het zelf doet. Ze neemt dan soms echt grote happen maar gaat prima. En soms een klein mini stukje van mij schiet verkeerd😉 daarna bied ik water aan en vaak nog een korst om op te sabbelen. Dat moet ik wel in de gaten houden omdat ze die gerust achter in dr keel steekt. Ben begonnen met een kwart boterham en nu eet ze denk ik drie kwart op.
3 jaar geleden
Reactie op Xmeens
Ja, die heb ik ook. Maar toen kreeg ik dus error. Want ik gaf al vanaf 6 ma ...
Het is natuurlijk kind eigen. Onze dochter zou ik inmiddels ook wel vertrouwen met die kleine stukjes. Maar het is wel een richtlijn waar je in kan beginnen. Pakken ze korstjes goed op kan je sneller door naar het volgende