12 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de Easywalker Miley2, echt heel tevreden over! Eerst hadden we de Joolz Aer besteld, maar deze is weer retour gegaan. Allebei reden ze fijn, maar de Miley2 had wat meer voordelen voor ons. De Joolz Aer had geen beensteun, dus onze zoon zat steeds met opgetrokken benen. Je merkte dat hij niet lekker zat. Ook kan de Joolz Aer niet helemaal plat, dat vonden wij ook niks. De Miley2 is iets groter als je ‘m hebt opgevouwen en iets zwaarder dan de Joolz Aer, maar dat vinden wij echt te verwaarlozen. Wij vlogen pas met Transavia en de Miley2 mocht (dankzij de man bij de incheckbalie 🤣) mee in de cabine! Nu vlogen we op Eindhoven, dus echt nodig was het niet haha. Maar het was toch fijn om even te zien dat de Miley2 dus echt in een bagagevak past 😀

één jaar geleden

Wij hebben de Joolz Aer en in tegenstelling tot de opmerking hierboven hebben wij ook beide buggy's getest (Miley2 en Joolz Aer) en wij vonden de Miley2 helemaal niet fijn rijden. Hierdoor de Joolz Aer gekozen. Het klopt wel dat er geen voetensteun bij zit maar ons zoontje heeft hier geen last van, die van de kinderwagen zit ook altijd ingeklapt bij ons. Verder kan je kan hem heel klein en licht inklappen. Wij houden van reizen (auto en vliegtuig) en dan is zo klein en licht mogelijk wel een groot voordeel! Hoor vaak dat alleen de Joolz Aer mee mag in de cabine.

één jaar geleden

Ik heb ook heel lang getwijfeld en heb uiteindelijk de Dubatti Smart buggy gekozen. Is licht, kan op ligstand en rijd fijn. Ik heb hem pas meegenomen op vakantie en kon mee als handbagage (Corendon) Maar ga naar een winkel en test ze met lopen, ik liep bij de Bugaboo en Joolz tegen de banden of rem aan bijvoorbeeld. Vond ik heel vervelend 😂 En wat ik belangrijk vond is dat de rugleuning lang genoeg is. Succes met je keuze!

één jaar geleden

Lang getwijfeld en onderzoek gedaan wat voor ons geval het beste was. En dat werd toch de Easywalker Miley. Compact, rugsteun kan geheel plat, is ontzettend makkelijk uit te klappen en in te klappen. Maar heg belangrijkste was toch dat het echt stevig

één jaar geleden

Reactie op Kersvmama

Wij hebben de Joolz Aer en in tegenstelling tot de opmerking hierboven hebb ...
Wat grappig! Zo zie je maar hoe persoonlijk het is. Bij onze vluchten gingen alle buggy’s (ook Joolz Aer) het ruim in. Maar dat is echt een kwestie van wie je treft bij de incheckbalie.

één jaar geleden

Ik heb voor de vakantie de easywalker Jacky XL gekocht! Deze mag alleen niet in de cabine. Maar het voordeel van de XL is dat ons meisje wat meer ruimte heeft als de buggy plat ligt. Ze is nml bovengemiddeld lang. Je hebt de Jacky ook in een “normaal” formaat welke wel mee mag in de cabine 👍🏼 voordeel van de easywalker vind ik echt de ventilatie roosters! Die zitten er meer op dan bij andere buggy’s 👌🏼👌🏼

één jaar geleden

Wij zijn helemaal blij met de Joolz Aer. Loopt fijn en is heerlijk licht. Wij mochten hem met vliegen de ene keer niet en de andere keer wel meenemen, zoals gezegd hangt het echt af van wie je treft.

één jaar geleden

Ik heb voor vakantie en bij mijn ouders voeig jaar de hamilton gekocht. Vind het een prima wagen voor af en toe. Voor vaker dan dat zou ik net even wat beter zoeken.

één jaar geleden

Wat zijn de prijzen van jullie buggys?

één jaar geleden

Ik vind dat er echt een verschil is tussen een buggy voor in het vliegtuig, en 1 die je dagelijks gebruikt. De meeste buggy’s hebben van die kleine wieltjes en zijn prima voor af en toe maar die zou ik niet gebruiken om dagelijks mee te wandelen. Wij hebben de buggy van Thule (spring), vind hem echt mega fijn! Maar is dus niet zo klein te krijgen als bijvoorbeeld een Hamilton.

één jaar geleden

Wij hebben de Deryan Rolo buggy. Super fijn ding. Je kunt hem heel gemakkelijk met één hand in en uit elkaar klappen en hij vouwt redelijk compact op. Ook kan de rugleuning helemaal plat en zit er een grote zonnekap op. Ons zoontje zit er graag in en wij vinden het een erg prettig ding om mee te lopen.

één jaar geleden

Easywalker Miley 👌