19 Reacties

4 jaar geleden

Striae hou je niet tegen door je huid soepel te houden of in te smeren het is helaas zo het scheurt of niet😭

4 jaar geleden

Ik weet dat je striae niet tegenhoudt, maar ik vind het al heerlijk om mijn buik in te smeren met de Zwitsal mama buikbalsem!

4 jaar geleden

Ik gebruik bio oil. Vind ik prettig! Weleda geprobeerd maar die ging sneller leeg en vond ik minder lekker.

4 jaar geleden

Bio oil🙏

4 jaar geleden

Ik gebruik die van de Etos, mamma balm. Vind hem opzich heel fijn alleen vind ik het naar dat hij koud word (net zoals vicks vapo rub) het voelt koud aan. wanneer het warm weer is is dat soms wel fijn maar wanneer het koud is, en je dan ook nog een ijskoude buik krijgt is dat echt niet prettig😅

4 jaar geleden

Zwitsal heeft ook een lekkere!

4 jaar geleden

Ik vind de buikbalsem van Naïf heeerlijk

4 jaar geleden

Ik die van naif. Vorige zwangerschap niks gebruikt ook geen striemen gehad. Dit keer smeer ik eigenlijk meer voor de jeuk heb het idee dat t daarvoor wel helpt🤣 striae is denk ik niet echt tegen te gaan met een crème, olie of zalfje helaas

4 jaar geleden

Naif de olie en balsem zijn te lekker!

4 jaar geleden

Weleda zwangerschapsolie!

4 jaar geleden

Ik gebruik die van naïf en die vind ik heel fijn! Heb gisteren die van rituals gekregen dus die ga ik binnenkort ook proberen!

4 jaar geleden

Ik gebruik gewoon bio oil. Die trekt een beetje snel in en ruikt ook heerlijk 😅

4 jaar geleden

Ik gebruikte in mijn eerste zwangerschap bio oil en nu weer. Heel fijn!

4 jaar geleden

Ik gebruik ook die van naïf samen met de olie. Erg prettig en ruikt ook heel fijn!

4 jaar geleden

Weleda olie en Zwitsal buik balsem zijn mijn favorieten

4 jaar geleden

Ik gebruik al jaren dagelijks bio oil, werkt voor mij prima!

4 jaar geleden

Ik heb de Palmers striae crème gebruikt en gebruik nu de Weleda olie

4 jaar geleden

Ik gebruik Zwitsal buikcreme. Gekregen van een vriendin. Hmm zo lekker, heerlijke geur en smeert fijn. En niet zo duur.

4 jaar geleden

Ik gebruik sinds deze week de rituals. Erg zacht.