14 Reacties

één jaar geleden

Haha, in eerste instantie wou ik juist Ielm aanraden. Ik denk dat ademende waterdichte broeken niet bestaan, maar je zou eens bij Decathlon, ANWB of Bever sport kunnen kijken. Dan voel je de stoffen ook meteen. Andere outdoor merken die ik wel eens voorbij hebben zien komen zijn Trollkids en Playshoes.

één jaar geleden

Dan zoek je denk ik zoiets. Deze heeft ons zoontje bij opa en oma. Heel fijn omdat ze dan de eigen jas nog aan kunnen. En niet zo duur. https://www.lidl.nl/p/lupilu-kinderregenbroek/p100365681? Thuis hebben we wel een ielm pak die we juist heel fijn vinden. Met dit weer ideaal qua dikte. In de sale zijn ze oké qua prijs, anders eventueel via vinted. De broek is overigens wel makkelijker aan en uit doen dan het pak, zeker als ze nat en vies zijn😅

één jaar geleden

Speelpak van de Hema

één jaar geleden

.

één jaar geleden

Reactie op MevrJo

Dan zoek je denk ik zoiets. Deze heeft ons zoontje bij opa en oma. Heel fij ...
Ja die van de lidl zijn erg fijn en goed betaalbaar

één jaar geleden

Ja nog eens samen er over nagedacht en dan is een pak wel handiger...

één jaar geleden

Sowieso fan van Ielm pakken. Hij heeft hem nu aan op de fiets, maar ook met nattig weer buiten spelen. Zijn perfect qua warmte, in de winter evt iets extra eronder en gaan! Ze hebben altijd sale en dan scoor je al voor €35 een pak waar je super lang mee kan. Je kunt ze ruim kopen en dus van nu tot ver in t voorjaar dragen. En goed verkopen volgens mij!

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Sowieso fan van Ielm pakken. Hij heeft hem nu aan op de fiets, maar ook met ...
Vallen ze erg krap? En moet er dan nog een dikke jas overheen of is trui voldoende? We hebben nu toch maar een op het oog... Een gewone overall zit op 92 nog steeds erg ruim ook al is het zijn maat.

één jaar geleden

Hier een kindje met een Lidl-broekje van Lulipu en een Ielm-pak. Beide ideaal, vind ik! Het regenbroekje trek ik aan op een dag als vandaag, waarbij ze alleen een uurtje in de tuin speelt. Lekker makkelijk met d'r jasje onder de bretels. Het Ielm-pak trek ik aan als we bijv. het bos ingaan op een regenachtige dag of iets gaan doen waarbij spelen met water zal zijn. Tot nu toe heb ik onder het Ielm-pak altijd alleen nog maar een dikke trui aangedaan maar aangezien ik dergelijke pakken standaard veel te groot koop past er ook nog wel een jasje onder. Ielm-pak draagt ze al in maat 92 sinds ze zelf maat 74 had. Lulipu-regenbroek draagt ze in maat 92, ze heeft nu maar 86. Lekker ruim maar prima werking. Beide niet 100% waterdicht maar zeer tevreden mee!

één jaar geleden

Reactie op Knopje

Hier een kindje met een Lidl-broekje van Lulipu en een Ielm-pak. Beide idea ...
Hier ook maatje 92 en kleding is maat 86. Maatje 92 kan ie de hele winter nog mee

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Hier ook maatje 92 en kleding is maat 86. Maatje 92 kan ie de hele winter n ...
Hiervoor had ie maat 80. Maar die kon hij nu niet meer aan, zat te strak en kon ie niet meer in hurken. Dus kruis tot schouders was t krap.

één jaar geleden

Deze hebben wij! Draagt ie dan met een regenjas eroverheen: https://www.bol.com/nl/p/playshoes-regenbroek-met-bretels-kinderen-rood-maat-92/1004004012190284?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Je kunt ‘m op een aantal plekken verstellen, dus ik denk dat ie ‘m misschien nog wel een jaar aan kan.

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Hier ook maatje 92 en kleding is maat 86. Maatje 92 kan ie de hele winter n ...
Oo top, dan weet ik hoe het er uit gaat zien. Ik denk denk ik teveel aan mijn achterneefje van 7. Die is al niet de knapste... 🙈 Bij die kleintjes staat alles schattig nu ik dit zo zie. Denk dat ik geen spijt ga krijgen van de aankoop. 🥰

één jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Oo top, dan weet ik hoe het er uit gaat zien. Ik denk denk ik teveel aan m ...
Het is ook beetje welk printje je kiest denk ik… als je een stoere effen kiest, of een leuke print.. zijn er ook wel wat kitcherig/goedkopere prints tussen 🫣