8 Reacties

één jaar geleden

Ik herken het niet. Heb je een foto? Als je een x bij huisarts bent met r of consultatiebureau dan even vragen?

één jaar geleden

Zit die zegmaar in het midden onder de ribben? Ter hoogte van de maag? Daar heeft mijn dochter ook een bult. Als sinds de geboorte en dat was normaal zeiden ze. Maar als je het niet vertrouwt kan je altijd cb vragen.

één jaar geleden

Reactie op mmaas

Zit die zegmaar in het midden onder de ribben? Ter hoogte van de maag? Daar ...
Ja, precies daar! Beetje ovaal van vorm is ie.

één jaar geleden

Reactie op Guus_

Ja, precies daar! Beetje ovaal van vorm is ie.
Jaa die zagen we bij de geboorte van heel erg goed zitten. Scheen haar middenrif te zijn, de onderkant. Nu is die alleen nog te zien als ze sit ups maakt of als ze haar buik heel erg inhoud ofzo

één jaar geleden

Mijn zoontje had ook zo’n bult zichtbaar na de geboorte, is een stuk van het middenrif en geen reden voor zorgen of actie volgens de dokter toenemende

één jaar geleden

Toenemende = toen 😄

één jaar geleden

Onze dochter heeft het ook en ik heb het zelf ontwikkeld in de zwangerschap. Bij mij was het dat mijn buikspieren geen kant op konden door m’n enorme buik…. Kon geen kwaad dus ben er vanuit gegaan dat t bij haar ook geen kwaad kan…..😬

één jaar geleden

Dank voor de reacties! Update: Ik heb het vandaag gevraagd bij het consultatiebureau, en zij gaf aan dat een verticale ‘bult’ (wat het is) een bloedvat met spieren er omheen is. Nooit geweten. Maar inderdaad helemaal normaal en niets om je zorgen om te maken.