4 Reacties

één jaar geleden

Een vorife buurman van mijn ouders (toen woonde ik nog thuis) Van de een op de andere dag verranderde hij van de meest vriendelijke man in de grootste bullebak die mijn moeder de huid volschold met dingen die ik niet eens ga herhalen.

één jaar geleden

Wat raar, misschien eens aan de vragen wat er aan de hand is? Wellicht kunnen jullie het uitpraten, want dit lijkt me geen fijne situatie

één jaar geleden

Geen ervaring, maar als iemand zijn/haar gedrag veranderd zou ik wel vragen of er iets is. Heb je dat al gedaan? Nu ga je speculeren en dat maakt de afstand soms alleen nog maar groter. En mocht de uitkering wel een reden zijn kunnen jullie wellicht hun nieuwe inzichten geven voor welke situaties het wel goed is dat dat bestaat!

één jaar geleden

Wij wonen in een nieuwbouwhuis, opgeleverd afgelopen zomer. In begin leuk contact met de naaste buren, tot zij ineens raar begonnen te doen over schuttingen etc. Die vrouw groet nog net, die man zit alleen maar te kijken en die kinderen hebben ook geen fatsoen om in elk geval te groeten. Het is jammer, voelt ook wel vervelend want het was echt nergens voor nodig. Liever had ik gezien dat we af en toe eens een praatje konden maken en dat de kinderen over en weer bij elkaar terecht zouden kunnen. Maar helaas.. Het is wat het is. Er valt ook geen gesprek met die mensen te voeren. Totaal blind voor iets anders dan hun eigen standpunt. Gelukkig wel leuk contact met de buren aan de andere kant. Jammer dat het bij jullie zo gaat! Je zou een gesprek kunnen aangaan met wat je op heb gemerkt, wellicht speelt er iets heel anders wat makkelijk op te lossen is. Dat is het misschien wel waard als jullie van plan zijn daar nog voor langere tijd te blijven wonen. Of idd accepteren dat het contact veranderd is.