Hallo allemaal,
Ons zoontje wordt volgende maand 2 jaar maar heeft ook een oudere broer (dus ook veel speelgoed etc😂) waardoor we het lastig vinden om een leuk cadeau te bedenken voor zijn 2de verjaardag.
Iemand suggesties?
Hier is toettoet auto een succes. Je hebt ook zoef zoef dieren.
Ik zou adviseren om auto's of dieren op wieltjes te nemen zodat ze op de rails kunnen rijden.
Je hebt ook dieren met gewoon pootjes maar die maken geluid en that's it
Little dutch bad knikkerbaan. (Kan ook prima onder de douche als je geen bad hebt) hier groot succes.
Verder zie ik toet toet en zoef zoef staan, wordt hier ook veel mee gespeeld. En vtech ijscokraam, ziet dr wel meisjesachtig uit qua kleuren, maar mocht je dat niet erg vinden echt super leuk speelgoed.
Lego duplo trein (je hebt meerdere varianten, ook van een bouwplaats met trein etc.)
https://www.bol.com/nl/nl/p/lego-duplo-stoomtrein-10874/9200000089180732/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000089180732&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAnrOtBhDIARIsAFsSe52o6S88Ht6x4WreysAKK1smF44hIlgiQ-kqfIPE51Z7y_zFCwwFBo8aAq_VEALw_wcB
En wij hebben onze zoon ook laten vastleggen. Het gaat zo snel dus het leek me leuk om iets bijzonders te hebben van deze periode wat meer is dan één van de vele foto's op mijn telefoon.
Wij hebben de Vtech ijscokar besteld. Nu in de aanbieding bij bol.com.
Vrienden hebben deze en ze is daar niet uit weg te slaan. Ze vindt m helemaal geweldig!
Grote trekker met aanhanger van John Deere hij is er nog te klein voor (klein van stuk) maar hij vind het helemaal geweldig (hij heeft hem al een keer gezien)
Wij geven een keukentje en rijst bak met spullen. Ze vind het heerlijk om te rommelen met bakjes en lepeltjes enz en ben wel fan van ‘open ended’ speelgoed.
Een kruiwagentje met hark en schep voor buiten.
Een loopfietsje.
Hindernisbaan voor peuters van Decathlon
Werkbank met gereedschap
Keukentje met kookspulletjes
Ik heb aan een aantal mensen hun lievelingsboek van vroeger gevraagd. Ons zoontje is sowieso gek op boekjes en we zijn wel toe aan een frisse wind tussen alle nijntje en dikkie dik boekjes
Wij gaan voor de Brio treinbaan met elektrisch treintje. We hebben daar al wat van en doen nu een uitbreiding. Zelfs grote broer van 4 speelt daar nog vaak mee
Ik zie in ze reacties vaker Toet toet auto's staan. Hebben jullie die dan allemaal met batterij er in en aan staan? Wij hebben er maar 1, maar ik vind het wel heel enthousiast wat er aan geluid uit komt dus twijfel of er meer komen. Vind het verder wel schattige autootjes.