34 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Febbaby1
Ik zie in ze reacties vaker Toet toet auto's staan. Hebben jullie die dan a ...
Ik vind Toettoet ook echt te hysterisch. We hebben een hele bak vol, een hele baan en verschillende voertuigjes maar gelukkig kijkt zoontje er nauwelijks naar om. De deuntjes zijn best geinig, maar na een half uur ben ik er helemaal klaar mee voor een week. Dus ik raad ze nooit aan anderen aan.
9 maanden geleden
Ik vind het ook al zo lastig & wij hebben geen speelgoed ivm oudere broer/zus haha.
Voor nu gaan we zelf kiezen voor een abonnement bij Monkey Town (binnen speeltuin) kun je 10 x spelen en krijg je een cadeautje erbij. Begrijpt ze misschien nog niet helemaal, maar het cadeautje vind ze zelf leuk & voor ons is het fijn dat we de komende tijd wat makkelijker naar de binnen speeltuin kunnen zonder kosten! Verder dacht ik nog aan pyjama, lees boekjes, puzzels. Succes met de keuzes & alvast gefeliciteerd ☺️
9 maanden geleden
Reactie op Febbaby1
Ik zie in ze reacties vaker Toet toet auto's staan. Hebben jullie die dan a ...
De oude modellen kun je met de knopjes uitzetten. Als onze dochter er mee wil spelen mag ze er 1 of 2 kiezen die aan gaan.
9 maanden geleden
Reactie op Heusi
Zijn er nieuwe modellen die dat niet hebben? Dan zou ik sowieso afraden om ...
Ja bij zoef zoef dieren hebben ze geen uitknop (ook geen wieltjes). De bezorger kwam ze brengen en zei ook al dat het pakket steeds geluid maakte haha
9 maanden geleden
Reactie op MirjamvG33
Ja bij zoef zoef dieren hebben ze geen uitknop (ook geen wieltjes). De bezo ...
Omg! De hel… wij hebben oude van mn schoonzus, die kunnen gelukkig uit. Als je dat vergeet krijg je soms een hart verzakking savonds omdat opeens het vliegtuig begint te zingen, of de raceauto aan zijn riedeltje begint
9 maanden geleden
Reactie op Milou013
We twijfelen om deze te kopen maar ik heb het idee dat je er niet veel mee ...
Mijn zoontje heeft hem nu een week en er iedere dag wel even uit zichzelf mee gespeeld. Hij lijkt het erg leuk te vinden dat hij alles zelf kan doen; hij kan zelf de disc verwisselen en zelf op de knopjes drukken. Hij vind het leuk om disc met liedjes te luisteren. Maar hij is ook in de weer met de dieren, voertuigen en lichaamsdelen discs. Het is leerzaam want er wordt )afhankelijk van de disc) gevraagd; wijs de ambulance, de neushoorn of het oor aan. En erna iets kort erover verteld. En er is ook een disc met korte verhaaltjes. Als hij wat groter is koop ik de getallen, alfabet en klok discs. Persoonlijk was ik best verrast dat je er zoveel mee kon. Ik heb het idee dat hij er nog wel lang zoet mee is maar dat weet ik ook niet zeker natuurlijk.