7 Reacties
茅茅n jaar geleden
Het is bij lange na niet 100 euro, maar hier in huis zijn stapelbekers een gigantisch succes. Mijn dochter van 15 maanden stapelt ze in elkaar en maakt soms een kleine toren. Mijn zoontje van 3 maakt grote torens, benoemt de kleuren en dieren die erop staan en speelt er graag mee in het zwembadje.
茅茅n jaar geleden
Ik weet niet of je een tuin of buitenruimte hebt, maar mijn zoontje is momenteel helemaal gek op spelen met water. Een buitenkeukentje/watertafel zou dan een leuke kunnen zijn! Heeft hij heel de zomer plezier van, en als ik kijk naar vriendinnen met oudere kinderen wordt er ook op latere leeftijd nog heel veel mee gespeeld 馃槉
茅茅n jaar geleden
Reactie op MevrJo
Heeft je zoontje al een loopfiets? Wij hebben deze en hij rijdt er zo graag ...
Wij hebben net zoiets van Prenatal: https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/loopfietsen-en-loopwagens/prenatal-houten-loopfiets-4-in-1-1193160001.html?dwvar_1193160001_kleurnaam_60=Onbehandeld%2FNaturel&cgid=332#hic_camp=google_ads%3A103405616%3A101414129429%3A438912598785&gclid=Cj0KCQjwj_ajBhCqARIsAA37s0xj4wvAQkZ888j1SZYkzMmdK1sBYqGE6CYLcdYKdPLmwmkOdl_RjUIaAgwkEALw_wcB&start=1
Super ding! Ons zoontje gaat er graag op en kan er ook heel lang mee 馃槉 Je kunt t zadel verstellen, nu als 3 wieler en straks met 2 gebruiken. Binnen en buiten geschikt en maakt geen herrie 馃槑
茅茅n jaar geleden
Dit sorteerbord van Grimms vind mijn zoon heel leuk, hij kost ongeveer 20 euro. Je kunt dit combineren/aanvullen met o.a. ballen, poppetjes of staven in dezelfde kleuren. Ik heb zelf de poppetjes en de staven er bij. Vooral de staven kan hij heel leuk mee spelen (er in/uit halen, op de grond rollen, stapelen op elkaar). Straks kan hij er kleuren mee sorteren. En het blijft heel lang leuk, mijn zoon van 5 speelt er ook nog mee. De staven zijn dan plotseling Pokemon helden geworden in zijn fantasiespel ;-)