54 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb vorige keer een mini rituals pakketje cadeau gedaan, samen met het geboorte kaartje en een foto van mijn dochter samen met haar.

4 jaar geleden

Ik ben zelf nog niet bevallen maar wil wel graag een cadeautje doen aan de verloskunde en kraamzorg (mits er ook ene klik is en alles fijn verloopt). Heb toevallig vandaag mini Rituals setjes besteld (ook nog eens in de sale bij Rituals) en wil er geboorte kaartje bij doen. Voor verloskunde misschien nog iets van chocolade omdat ze met n team van 4 zijn.

4 jaar geleden

Ik heb een bedankt kaartje en chocolade klaar liggen 😜 moet nog bevallen

4 jaar geleden

Bij rituals hebben ze nu 50% korting op de S cadeau verpakkingen, ik heb er 6 gekocht van de witte serie voor de verloskundige en kraamzorgmedewerkers.

4 jaar geleden

Reactie op Jennyuiterwaal

Bij rituals hebben ze nu 50% korting op de S cadeau verpakkingen, ik heb er ...
Vandaar dat ze uitverkocht zijn haha 😂

4 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Vandaar dat ze uitverkocht zijn haha 😂
Ze zijn er nog. Net besteld! (Althans, de donker roze)

4 jaar geleden

Volgens mij willen ze echt absoluut geen rituals en dingen 🙈 klinkt zo ondankbaar, maar als ik naar mezelf kijk, ik krijg het altijd zoveel met m'n verjaardag, feestdagen en dingen dat ik nu al een aardig voorraadje heb. Gebruik het toch dagelijks 😅 kan je nagaan wat een kraamverzorgster ervan in huis heeft.. ik denk dat ik haar gewoon een lunch bon geef van een zaakje bij ons in de buurt (ik weet al wie ik krijg en dat ze bij ons paar straten verderop woont haha)

4 jaar geleden

Ik heb deze bij Doll van Joyce besteld op Instagram.

4 jaar geleden

Reactie op MiniBabyy

Ik heb deze bij Doll van Joyce besteld op Instagram.
Leuk idee deze!

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Volgens mij willen ze echt absoluut geen rituals en dingen 🙈 klinkt zo ond ...
Dit kan ik me goed voorstellen... zelf herken ik dit ook wel een beetje terwijl ik het amper krijg 😅

4 jaar geleden

Leuk idee deze!
Ja, dat vond ik ook! Is iets origineler, ofzo!

4 jaar geleden

Reactie op MiniBabyy

Ja, dat vond ik ook! Is iets origineler, ofzo!
Idd, denk dat ik een pakketje maak met kleine cadeautjes. Kan deze perfect bij 😄 Dank voor de tip

4 jaar geleden

Idd, denk dat ik een pakketje maak met kleine cadeautjes. Kan deze perfect ...
Geen dank!

4 jaar geleden

Ik heb bij de wibra een leuke mok gekocht en doe daar wat voorverpakte chocolade in. Gaat om 't gebaar vind ik 😊

4 jaar geleden

Doll van Joyce heeft hele leuke kraamverzorgster poppetjes als sleutelhangers. Ze heeft Insta en fb.

4 jaar geleden

Reactie op Annies86

Doll van Joyce heeft hele leuke kraamverzorgster poppetjes als sleutelhange ...
Daar heb ik het ook besteld, ja!

4 jaar geleden

Eerste kind niets gegeven.. ze heeft een week lang een doos koffiepads opgemaakt.. en elke dag kopje zonder te spoelen achter gelaten. Egt een koffie drinker. Hi hi hi

4 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn vaste gyneacoloog die ik sinds ik medisch ben week 28 alvast wat gegeven, het is best een uitzondering als je een vaste gyn krijgt. Had een doosje met allemaal chocola en daaraan een speentje met blauwe muisjes erin.. Voor de verpleegkundigen en personeel op dienst heb ik gewoon blauwe chocola en traktaties gehaald na de bevalling, dit heb ik ook voor thuis en natuurlijk beschuit.. Voor de verloskundigen moeten we nog even bedenken die hebben ons tot 28 weken begeleidt.

4 jaar geleden

Wij kwamen er tijdens het contact achter dat ze graag een wit wijntje dronk met haar man in het weekend dus toen hebben we een mooie fles cadeau gedaan.