14 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb een cosleeper van Chico en bij mijn zoontje was het heel fijn! Je hebt hem dichtbij, makkelijk met voedingen. Mijn zoontje bleek reflux te hebben, toen helemaal fijn. En als je wil kun je de zijkant gewoon dichtdoen waardoor het een wiegje is. Aanrader is om er 1 te hebben die je schuin kan zetten ( hier stonden standen op waardoor het kon).
4 jaar geleden
Reactie op Marschut
Ik heb een cosleeper van Chico en bij mijn zoontje was het heel fijn! Je he ...
Dank voor je antwoord. Waarom is het aan te raden om er één te hebben die je schuin kan zetten? Is dat vanwege de reflux of dat je er dan nog makkelijker bij kan? Kan de Chico ook aan een boxspring worden gezet?
4 jaar geleden
Ik vond het top. Werkte echt ontzettend goed. Bij nr 1 hadden we hier geen ruimte voor. Bij nr 2 wel. Je moet hem wel even heel goed instellen en zorgen dat ie niet verschuift. Wij deden handdoeken onder matras en onder onze matras als extra beveiliging. En een soort heel dun rol kussen deden we ertussen nog. Ik heb die van Troll. Niet heel mooi design misschien maar wel goed instelbaar en stevig. Succes !
4 jaar geleden
Wij hebben bij ons zoontje 3 jaar geleden ook next to me gebruikt maar na 6 weken sliep zowel hij als ik enorm slecht en hebben we hem in zijn eigen kamertje gelegd en sliep hij en ik stukken beter, maar nu bij het 2e zal ze ook zeker de eerste weken in de next to me bij mij liggen 😊
4 jaar geleden
Vraagje, ik wil ook een co sleeper aanschaffen, kun je deze ook als zelfstandig bedje/wiegje gebruiken na een aantal maanden voor op zijn eigen kamertje?