4 Reacties

één jaar geleden

Ik snap wel wat je bedoeld, alleen ik zelf heb hier echt lak aan. Ik doe de dingen zoals ik vind dat het beste is voor mijn kind. Ikzelf ken mijn kind het beste en weet wat ze wel of niet fijn vindt. Zeggen mensen iets over de melk die zij nog krijgt voordat ze naar bed geeft, zeg ik altijd: zij vindt dar nog lekker dus die krijgt ze. Eigelijk kap ik het meteen af😅 advies mag, maar ik bepaal zelf wat ik ermee doe.

één jaar geleden

Heel herkenbaar, maar inderdaad ene oor in, andere oor uit. Jij kent je kindje het beste en je voedt op vanuit jou gevoel/ geloof/ kennis. Ik krijg veel commentaar dat ik nog borstvoeding geef, ze is nu anderhalf maar heeft er ook nog veel behoefte aan. Daarnaast is ze wel al zindelijk. Ik kijk gewoon naar wat werkt voor haar, waar zij behoefte aan heeft en waar zij aan toe is. Ik heb gewoon een paar keer tegen wat familieleden gezegd dat ik het vreemd vind dat zij mij gaan aanspreken op iets waar ik hun totaal niet mee lastig val. Als ik advies nodig heb dan horen ze dat vanzelf.

één jaar geleden

Ik begrijp je heel goed, bij mij is het mijn schoonmoeder die elke keer commentaar heeft. Mijn zoontje is 1 dag in de week bij haar en slaapt daar ‘s middags amper, maar met mijn tips doet mijn schoonmoeder niks. “Zo deed ik het vroeger ook niet bij mijn zoons”. En dat haar zoons voor hun tweede verjaardag al zindelijk waren, dus dat we nu echt wel moeten beginnen. Mijn schoonzusje stuurde me deze meme, en die is heel toepasselijk! Het gaat nu namelijk bij mij echt het ene oor in en andere oor uit, ik ken mijn zoontje het beste!

één jaar geleden

Reactie op MarloesvA88

Ik begrijp je heel goed, bij mij is het mijn schoonmoeder die elke keer com ...
Moest echt even hardop lachen om deze meme🤩