Heb hem besteld via Natalis.. eerste keer dat we hem gaan gebruiken, dus ben ook heel benieuwd.. wel is mij verteld dat het niet 谩ltijd lukt ivm een te dikke of te dunne navelstreng.. dus gaan het zien.. ik heb er voor gekozen omdat het veel minder in de weg zit.
Ik ben heel blij met de cordring, zit veel fijner voor zowel baby als mama als je met je kindje zit. Ik heb hem via internet besteld maar soms kun je hem ook via je verloskundige krijgen!
Hier zat hij in onze kraampakket van hrt kruidvat. Ik heb hem bij het eerste pakje gestopt al wil ik thuis bevallen alles zit wel in me koffer. Ik wil hem wel gaan gebruiken
Bij mijn dochtertje gebruikt de vorige keer en gaan we deze keer zeker weer doen. Mooi klein ding ipv zo'n lomp blauwe navelklem. Vorige keer los gekocht bij m'n verloskundige praktijk maar deze keer zat ie gewoon in m'n kraampakket (van Ohra). Onze dochter had een hele dikke navelstreng, zelfs de kinderarts verbaasde zich er over. De cordring paste er wel omheen maar de verloskundige moest flink haar best doen en hij zat ook niet helemaal tot aan haar navel zeg maar, denk zo'n 3cm er vanaf. Toch heeft ze een super mooi en schattig naveltje nu 馃グ dus geen probleem geweest
Nog geen ervaring, maar ik heb de latex variant besteld bij Natalis. Die gaat mee in de koffer, hopelijk kan die worden gebruikt. Het lijkt me een stuk fijner voor je kindje als het klein en flexibel is, ipv een groot hard stuk plastic 馃槉
Mijn verloskundige gaf zelf hier de voorkeur aan. Maar in het ziekenhuis hebben ze die niet. Dus zei ze dat ik die eventueel zelf mee mocht nemen uit het kraampakket. Dus die gaat bij ons in de koffer, schijnt toch wat lekkerder mee te bewegen enzo
Wij nemen m ook mee naar 't ziekenhuis (ga in het WKZ bevallen en heb de cordring van Ohra in m'n kraampakket gehad). WKZ gaf wel aan dat zij hem wel zetten, maar ook de klem erachter zetten, omdat ze wat "incidentjes" met de cordring hebben gehad.
Ideaal! Vorige keer ook gebruikt en dit keer weer. Mocht het niet lukken, dan is er altijd nog de navelklem beschikbaar. Maar cordring heeft zeker de voorkeur hier 馃憤馃徎