19 Reacties

4 jaar geleden

Maeve ☺️

4 jaar geleden

Maeve 😍

4 jaar geleden

Maeve!

4 jaar geleden

Maeve

4 jaar geleden

Dae!! Zeer origineel 🥰

4 jaar geleden

Ik had voor onze dochter de naam Maevi op mijn lijstje, dit vond mijn vriend alleen niks dus zijn wij voor een andere naam gegaan. Maeve word wel een populaire naam aankomend jaar denk ik🙈 dus wil je een naam die nog niet zo vaak voorkomt zou ik voor Dae gaan! Heel mooi ook!

4 jaar geleden

Zeer zeker Maeve !! Zo mooie naam.

4 jaar geleden

Maeve👌🏻

4 jaar geleden

Dae 😊

4 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties!!! Als je Dar zien staan, vraag ik me af of iedereen begrijpt hoe je het uitspreekt. We hebben ook nog gedacht aan Dee maar dat heeft dan weer een hele andere naamsbetekenis (zwart, donker) dat voelt dan weer niet lekker ofzo haha. Maeve hebben we wat later ontdekt. Maar vinden we allebei ook erg leuk! 🌸😃

4 jaar geleden

Reactie op AS

Dankjewel voor jullie reacties!!! Als je Dar zien staan, vraag ik me af of ...
Dar = Dae

4 jaar geleden

Maeve! Ik ben fan van deze naam, helaas mijn man niet, soms jammer dat ook zij inspraak hebben😅😜

4 jaar geleden

Ik vind Dae heel mooi maar moet toegeven dat ik zou twijfelen om het uit te spreken als 'Dai' als in de afkorting op de naam Dayana of Engelse uitspraak van 'day' wat je waarschijnlijk ook bedoelt met 'Dee'

4 jaar geleden

Ik zou bij beide ontzettend twijfelen over hoe ik het uit zou moeten spreken. Ik zou Maeve kiezen, maar het uitspreken als mee-vu of mai-vu of miev als ik het niet zou weten.

4 jaar geleden

Maeve ❤️

4 jaar geleden

Dankjewel allemaal! We denken voor Maeve te willen. gaan! 🤗🥰

4 jaar geleden

Beide mooie namen. Ik had zelf de naam Danae ook hoog staan, maar zoals hier eerder iemand al zei, manlief heeft er ook nog wat over te zeggen.

4 jaar geleden

Maeve 😊

4 jaar geleden

Dae