16 Reacties

4 jaar geleden

Je bent niet de enige hoor. Ik vind het ook vies ruiken 🙊 Ik ga producten van naif en neutral gebruiken.

4 jaar geleden

Louis widmer, weleda

4 jaar geleden

Ik vind het ook niet echt lekker en ik heb mijn babyproducten van Weleda. Van Zwitsel kregen mij dochtertjes uitslag.

4 jaar geleden

Eindelijk mensen die hetzelfde hebben als ik! Ik vind zwitsal ook een vreselijke geur hebben 😂 Ik heb nu iets van ‘naïf’ badzeep , dat ruikt helemaal top. Dus dat merk gaat t worden denk ik straks .

4 jaar geleden

Ik heb dat juist met de geur van naïf 🤣 gebruik nu weleda en etos huismerk

4 jaar geleden

Zwistal is sowieso ook echt helemaal niet goed voor babyhuidjes dus zou lekker naif of natusan gebruiken. Zitten niet van die agressieve ingrediënten in.

4 jaar geleden

Hahha ik dacht al dat ik de enige was. Heb al rondgebazuind dat ik niks van zwitsal wil. Misschien verandert het nog door hormonen datvik t wel lekker ga vinden. Maar blehhhhhhh 😂😂

4 jaar geleden

Haha same here

4 jaar geleden

Nenuco

4 jaar geleden

Reactie op plotsklaps

Hahha ik dacht al dat ik de enige was. Heb al rondgebazuind dat ik niks van ...
Hahaha ik ook! Als ze zwitsal geven mogen ze zichzelf ermee wassen 👌😂

4 jaar geleden

Ik ben van plan pure olien te gebruiken, zoals amandelolie voor de huid, kokosolie voor het haar en sheaboter (kijk eens op Natural Heroes). Voor de zeep etc ga ik de producten van Naif gebruiken.

4 jaar geleden

Alles van weleda is top, Louis Widmer ook. Wel beide vrij prijzig. Zwitsal zit geloof ik ook paraffine in, dat is gewoon een rest product uit de olie industrie (zit overigens in veel cosmetics). Als je dit leest wil je helemaal geen Zwitsal meer trouwens: https://www.goodgirlscompany.nl/wat-zit-er-in-zwitsal/ Ik vind zelf de geur wel lekker. Ik heb af en toe robijn wasverzachter met Zwitsal geur 😅

4 jaar geleden

Ik ga ook voor producten zonder parfum, omdat ik zelf ook als baby en af en toe en nog steeds last heb van eczeem en allergisch ben voor sommige parfum. Op de website Sproet Online staan allemaal tips voor babyproducten zonder troep er in.

4 jaar geleden

Ik kan ook niet tegen de geur van zwitsal, ik ga voor naïf

4 jaar geleden

Ik vind Jollein erg lekker ruiken. Vind naïf jammer dat er helemaal geen geur aanzit en van rituals vind ik de baby lijn niet lekker ruiken 🤭

4 jaar geleden

Bleeeghhh stinkzalf. Alle zwitsal producten die ik heb gehad liggen ongebruikt in de kast. Je bent niet de enige😉