18 Reacties

4 jaar geleden

Ik had letters slinger gekocht.. ik ga naam ophangen op wieg.. Vdr ga ik niets doen..

4 jaar geleden

Ik heb doorzichtige ballonnen met it s a boy en gouden glitters erin en die hangen we op. Ik hou niet van allemaal blauwe slingers enzo haha. En dit paste enigzins in ons interieur

4 jaar geleden

Ik heb dit nog van m’n babyshower. Hopelijk blijft het nog een tijdje mooi. Nog een week of 2 voordat ons meisje er is

4 jaar geleden

Ik heb nog jungle ballonnen van mijn babyshower. En we hebben een stoffen vlaggetjes slinger in jungle thema met zijn naam erop. Verder wil ik nog een leuke krans maken met lintjes etc.

4 jaar geleden

Reactie op Lin-AM

Ik heb dit nog van m’n babyshower. Hopelijk blijft het nog een tijdje mooi. ...
Spannend! Hier nog wel geteld 18 dagen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Einmeadjeoetutzuuje

Spannend! Hier nog wel geteld 18 dagen 🥰
Spannend! Krijg je een keizersnede dat je weet dat het nog 18 dagen duurt? Ik moet dinsdag voor controle en hoor dan wanneer ik ingeleid word (ivm hoge bloeddruk).

4 jaar geleden

Nog helemaal niet over nagedacht. Dus gok als ik niks bedenk dat er niks zal komen te hangen. Ook niet buiten

4 jaar geleden

Dit hebben ze opgehangen voor de babyshower. We laten het gezellig hangen en vullen het aan in de woonkamer als de baby er is 😊

4 jaar geleden

Hier gister ook babyshower gehad. Laten we ook mooi hangen, alleen kleed weg. Op het raam komt sls Teun geboren is een geel bord met situatie gewijzigd, Teun is geboren. Met gevarendriehoek met ooievaar.

4 jaar geleden

Ik heb alleen lint en miniknijpertjes gekocht zodat we een lijn door het huis kunnen spannen waar kaartjes aan komen te hangen (tip: verkrijgbaar bij Hema).

4 jaar geleden

Ik zit te denken aan zo'n sticker voor op het raam je hebt allemaal verschillende hoef geen balonnen enzo

4 jaar geleden

Raamsticker met de aankondiging heb ik zelf gemaakt, lintjes met kleine knijpertjes waar ik de kaartjes aan hang, slingers en ballonnen. Die slingers en ballonnen zijn maar voor korte duur, de sticker en kaartjes blijven wat langer hangen.

4 jaar geleden

Reactie op Lin-AM

Ik heb dit nog van m’n babyshower. Hopelijk blijft het nog een tijdje mooi. ...
Je kunt er een rietje insteken en een beetje lucht bij blazen, dan blijven ze heel lang mooi.

4 jaar geleden

Wij hebben een geboorte sticker, geboortebord en heb slingers en balonnen. De balonnen gaan in van die grote kubussen met baby erop.

4 jaar geleden

Reactie op Annies86

Je kunt er een rietje insteken en een beetje lucht bij blazen, dan blijven ...
Bedankt voor de tip👍🏻

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld!

4 jaar geleden

Reactie op SuzanneHeesakkers

Ik heb deze besteld!
Wat leuk waar heb je die besteld?

4 jaar geleden

Reactie op Kayleigh_xx

Wat leuk waar heb je die besteld?
Bij Shein, ze hebben deze ook bij bol.com maar daar is ie een stuk duurder.