Ik vroeg mij af of jullie de woonkamer ook 'versieren' als de kleine geboren is. En zo ja, wat jullie dan doen. Ik zoek inspiratie om mijn verlofperiode door te komen, dus was op zoek naar leuke decoratie ideeën 🤣
Ik heb doorzichtige ballonnen met it s a boy en gouden glitters erin en die hangen we op. Ik hou niet van allemaal blauwe slingers enzo haha. En dit paste enigzins in ons interieur
Ik heb nog jungle ballonnen van mijn babyshower. En we hebben een stoffen vlaggetjes slinger in jungle thema met zijn naam erop. Verder wil ik nog een leuke krans maken met lintjes etc.
Spannend! Krijg je een keizersnede dat je weet dat het nog 18 dagen duurt?
Ik moet dinsdag voor controle en hoor dan wanneer ik ingeleid word (ivm hoge bloeddruk).
Hier gister ook babyshower gehad. Laten we ook mooi hangen, alleen kleed weg. Op het raam komt sls Teun geboren is een geel bord met situatie gewijzigd, Teun is geboren. Met gevarendriehoek met ooievaar.
Ik heb alleen lint en miniknijpertjes gekocht zodat we een lijn door het huis kunnen spannen waar kaartjes aan komen te hangen (tip: verkrijgbaar bij Hema).
Raamsticker met de aankondiging heb ik zelf gemaakt, lintjes met kleine knijpertjes waar ik de kaartjes aan hang, slingers en ballonnen. Die slingers en ballonnen zijn maar voor korte duur, de sticker en kaartjes blijven wat langer hangen.