6 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik heb deze! Ik vind m heel fijn

3 jaar geleden

Superfijn ding!

3 jaar geleden

Sinds gisteren in huis en wat een fijn ding. Ik heb al verschillende hapjes gemaakt. En onze dochter vindt het ook lekker. Ik gebruik tussendoor voor het gemak nog wel kant-en-klare potjes. Maar ik had niet verwacht dat het zo weinig moeite kost om een vers hapje te bereiden. Ik heb bij Xenos mini Tupperware bakjes gekocht, hierin kan ik de hapjes bewaren (invriezen).

3 jaar geleden

Ik gebruik deze ook erg fijn! Ik desinfecteer de speentjes ook met dit apparaat. Daarnaast heeft het een eigen schoonmaakfunctie. Super fijn!

3 jaar geleden

Ik heb bij dit soort dingen altijd heel erg het idee dat ze super onnodig zijn. Ik heb een staafmixer en daar gooi ik alles in. Gaat net zo makkelijk. Ik vries daarna alles in ijsblokjes vorm in en na het invriezen gooi ik de blokjes in diepvrieszakken met wat erin zit en datum erop. Hop eruit halen paar sec in de magnetron en dan zijn ze ook warm 馃槄. En dan heb ik gelijk voor een tijdje een flinke voorraad.

3 jaar geleden

Reactie op Xmeens

Ik heb bij dit soort dingen altijd heel erg het idee dat ze super onnodig z ...
Eens hoor, maar als je wilt stomen en geen aparte stoompan hebt, is het wel weer handig