17 Reacties
4 jaar geleden
Heb je de smalle of brede fles? Wij zijn in de eerste week overgestapt van dr Browns smalle fles naar de brede. Deze pakt hij veel beter en drinkt ineens veel rustiger.
Bij mijn eerste heb ik difrax gehad, die lekte allemaal omdat de onderkant vaak niet meer goed sloot ofzo. Daarna altijd dr Brown smalle fles gehad. Nu dus over naar de bredere.
Elk kindje is anders dus kijk gewoon even wat het beste is. Probeer het gewoon.
4 jaar geleden
Reactie op Sarahhhh
Heb de smalle fles.
Dat had ik dus met me oudste dochtertje ook difrax we ...
Misschien de difrax speen op de dr Brown fles?
4 jaar geleden
Reactie op Dieneke32
Wij hebben de dr. Brown fles met een difrax speen erop.
Ons zoontje moest ...
Oh echt kan dat gewoon ik heb een difrax speen in huis in 1 van de baby dozen gekregen. Daar is gewoon 1 soort speen van nirt small of breed?
Ik merk ook dat het waarschijnlijk ligt aan het zuigen dat ze het moeilijk heeft niet goed eruit krijgt
4 jaar geleden
Wij hebben door hetzelfde probleem de difrax speen op de dr brown fles. Sinds de wissel drinkt ze veel rustiger en lijkt beter aan te happen.
4 jaar geleden
Wij gisteren ook gedaan omdat onze zoon ineens veel onrustiger dronk en hij lekte ook altijd veel melk. En nu difrax speen S op de smalle dr brown fles gezet en lekt nu amper melk en drinkt weer rustiger!
4 jaar geleden
Ik ga juist overstappen van de difrax naar de dr Brown omdat ik echt gek wordt van de lekkende flessen. Wel ga ik nog idd de difrax spenen gebruiken 😄
4 jaar geleden
Ik heb difrax rn dr broen, mijn dochter vind het smalle speentje van dr brown niets, dus nu gebruik ik weer de difrax, maar nu lees ik dat er dus ook een smalle van dr brown is, heeft die ook een dikkere speen?
4 jaar geleden
Reactie op Scar
Wij hebben de dr brown met difrax speen! Perfecte combo☺️
Heb je dan ook de smalle brown met maat S speen difrax?