17 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar. Ons zoontje van dezelfde leeftijd is ook sinds ongeveer 1 tot 1,5 week om 06:00 wakker. Daarvoor altijd rond 07:00/07:30. Hij gaat rond 19:00/19:30 naar bed. 😅 middagdutje is vaak 2 uurtjes. In die tijd ga ik dan (als ik vrij ben) ook naar bed. Anders is het indd niet vol te houden 🥱

één jaar geleden

Ja was hier ook al een week of 2 nu sinds 2 dagen geef ik hem een flesje als hij wakker word en dan gaat hij gelukkig weer verder slapen tot 7 a half 8. Denk dat het met de slaapregressie te maken heeft

één jaar geleden

Ik lees mee! Helaas hier al sinds juli aan de gang. Hou me maar steeds voor “het is een fase” al duurt deze wel erg lang nu.

één jaar geleden

Reactie op Shjb

Ja was hier ook al een week of 2 nu sinds 2 dagen geef ik hem een flesje al ...
Dat deed mijn dochter ook soms in het begin daarom geef ik haar een flesje als ze wakker is maar sinds 2 weken slaapt ze die uurtje na flesje niet meer en blijft ze roepen en schreeuwen tot ik haar oppak

één jaar geleden

Herkenbaar. Ons zoontje van dezelfde leeftijd is ook sinds ongeveer 1 tot 1 ...
Inderdaad erg zwaar, voelt soms alsof ik er niet echt ben en op wolken loop.

één jaar geleden

Geen idee of jullie dit al doen of niet, maar wij geven nog een fles voor het slapengaan. Toen onze zoon wat eerder (6:30 uur) dan normaal (7:30-8:00 uur, ik weet ik mag niet klagen) wakker werd, ben ik de avondfles wat gaan ophogen. Hij lijkt in een groeispurt te eten maar soms te moe tijdens het avondeten waardoor hij in de ochtend heel erg honger heeft. Dat heeft bij ons enorm geholpen. Maar goed, geen idee of het helpt bij jullie natuurlijk.

één jaar geleden

Reactie op inimini2

Geen idee of jullie dit al doen of niet, maar wij geven nog een fles voor h ...
In een groeispurt te zitten, niet te eten 😂

één jaar geleden

Misschien heb je dit allang geprobeerd, maar misschien een warmere slaapzak? Die kinderen slapen zo diep dat ze bijna niet bewegen en dan koel je snel af. Bij mijn zoontje heb ik vaak het idee dat hij het koud heeft gehad als hij vroeg (voor zes uur) wakker wordt.

één jaar geleden

Hallo, wij zitten ook met het probleem en wat tot nu toe lijkt te helpen is om voor het slapen te gaan wat extra cool-down tijd in te bouwen, zelfs boekje 2 keer lezen en we doen ook sokken aan tegen de koude. We halen dan vaker 6u-6u15, maar een langslaper is hij nooit geweest

één jaar geleden

Wat doen jullie dan met de kids als ze zo vroeg wakker zijn 🤷‍♀️ dagen zijn soms al lang 😅

één jaar geleden

Reactie op EJL

Wat doen jullie dan met de kids als ze zo vroeg wakker zijn 🤷‍♀️ dagen zij ...
Onze jongen kan gelukkig nog even blijven liggen zonder te huilen, dus we halen hem er pas tegen 6u30 uit

één jaar geleden

Ze hebben rond de 18/19 maanden nog een slaapregressie. En ja ook mijn dochter is rond die tijd wakker.

één jaar geleden

Reactie op jojo zonnestraal

Ze hebben rond de 18/19 maanden nog een slaapregressie. En ja ook mijn doch ...
Ik meende dat de sprongetjes en slaapregressie nu een beetje over waren?

één jaar geleden

Reactie op jojo zonnestraal

Ze hebben rond de 18/19 maanden nog een slaapregressie. En ja ook mijn doch ...
En hoelang duurt die regressie? Ben nu helemaal op. Continu migraines van het vroeg opstaan.

één jaar geleden

Reactie op inimini2

In een groeispurt te zitten, niet te eten 😂
Bij mij krijgt ze pap voor het slapen gaan en dat is max 1 uur voor slapen gaan zodat ik weet dat ze goed vol zit. Soms is het gelijk na bordje pap slapen. Dus denk niet dat het honger is.

één jaar geleden

Reactie op Uro8

Inderdaad erg zwaar, voelt soms alsof ik er niet echt ben en op wolken loop ...
Ja dat kun je wel zeggen. Helemaal met werk in de ouderenzorg en school erbij 🥱 maar het wordt beterrrr….. zeggen ze 🤭

één jaar geleden

Ja dat kun je wel zeggen. Helemaal met werk in de ouderenzorg en school erb ...
Het gaat iets beter sinds een dag of 4 (afkloppen!) Ze staat nu tussen 6 en 7 op. Maaaarrrr... ze wordt snachts wakker voor een flesje weer😫. Ze sliep net door met 1.5 jaar en nu weer nachtflesje.