7 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Krily
Heeft ze ook last van het vele spugen? Veel huilen, hoesten, boeren en komt ...
Ze huilt niet veel maar wel: hoesten, continue herkauwen, veel slikken, overdag moeilijk in slaap komen want steeds spugen of eten omhoog. Ze kwam kwam goed aan maar sinds we over zijn op kunstvoeding zijn deze klachten ontstaan en stagneert de groei wat. Vandaar ook een afspraak bij de kinderarts maandag.
3 jaar geleden
Reactie op Lott10
Onze huisarts heeft dit ook voorgeschreven nadat alle ander opties geen ver ...
Ik had gelezen dat dit niet meer voorgeschreven/verkocht werd in Europa omdat de medicijn afgekeurd was, dit klopt dus niet? Ben heel benieuwd wat er maandag uit gaat komen.. Zou je dat hier willen delen?
3 jaar geleden
Reactie op merali
Ik had gelezen dat dit niet meer voorgeschreven/verkocht werd in Europa omd ...
Sorry ik lees je reactie nu pas! Ik zal nog even checken of het dit medicijn was of een andere merknaam.
We zijn bij de kinderarts geweest, zij geeft aan dat ze denkt dat er een overgevoeligheid is voor de kunstvoeding gezien het spugen daarna pas is begonnen en dat ze vaker zien dat de maagwand hier sneller door geprikkeld raakt dan bij moedermelk. Maar zij betwijfelt of het kma is, omdat indikken wel leek te helpen alleen onze dochter daar enorme obstipatie van kreeg. Zij heeft meerdere mogelijkheden met ons besproken en gevraagd waar we ons fijn bij voelen
1. Niks doen
2. Provocatie test kma
3. Weer gaan indikken maar dan icm zakjes die zij voor schrijft die helpen bij de ontlasting
4. Reflux medicatie (maagzuur remmers)
Wij gaan nu voor optie 3. De zakjes heten macrogol aurobindo