33 Reacties
één jaar geleden
Dit probleem hadden wij ook echt van alles geprobeerd, normaal heeft hij Kruidvat maat 5 overdag , in de nacht gebruiken wij maat 5+. Eentje gewoon goed aan en eentje andersom eroverheen. Tot nu toe gaat dit weer goed. De buitenste luier is zelfs droog en gebruiken we dan ook weer. Als dit goed blijft gaan gaan we proberen met 1 luier.
één jaar geleden
Reactie op Debby1122
Pamperbroekjes maat groter en speciaal voor de nacht gebruiken dat doen wij ...
Volgens pampers zelf gaat dit niet werken omdat hij een buik slaper is en het bij z’n buik dus doorlekt en je de broekjes niet “strakker” kan doen. Misschien moet ik het toch maar is proberen
één jaar geleden
Reactie op Rachel1990
Volgens pampers zelf gaat dit niet werken omdat hij een buik slaper is en h ...
Hier zelfde probleem... Na een tip heb ik vannacht een pampers baby dry pants (maat 4) aangedaan met daaroverheen een jumbo eigen merk luierbroekje 5. Hij is droog gebleven... moet nog kijken of het toeval was.
VRIEND
één jaar geleden
Wij geven nu 150 cc ipv 180 cc voor het slapen gaan en de romper laten we open van onderen. Dat helpt 9 van de 10 nachten wel.
één jaar geleden
Van alles geprobeerd, maar hij bleef doorlekken. Dit werkt bij ons: Pampers broekje maat 5, gewone luier (maat 4 +) eroverheen, romper open aan de onderkant. Nu lekt hij nooit meer door!
één jaar geleden
Wij hadden dit ook en bij ons helpt het om gewone luier 4+ kruidvat eerst aan doen en daarna luierbroekje van pampers achterstevoren erover heen doen. Nu is hij iedere ochtend niet meer doorgelekt.
één jaar geleden
Heb je de pampers premium protection al geprobeerd? Deze werken hier het beste, wij hadden eerst ook de baby dry maar ik vind ze vreselijk.
één jaar geleden
Ik had dit zelfde probleem ook aan de hand . Echt elke nacht nat en ochtend nat .. ik had ook de Kruidvat pampers en Derna geprobeerd de pampers baby dry maar ook regelmatig nog het zelfde probleem + ook al maat groter genomen en mijn baby ook een buik slaper dus ook het zelfde probleem , ik heb een tijd rascal + friends gebruikt en deze waren echt goed ! En heel droog maar deze zijn niet meer in voorraad in de Colruyt hopelijk komen ze snel binnen want deze hielpen echt !!
één jaar geleden
We zijn nu de speciale nacht broekjes aan het proberen.. tot nu toe gaat dat een stuk beter! Nu heel hard hopen dat het zo blijft
één jaar geleden
Reactie op Angel111211
Heb je de pampers premium protection al geprobeerd? Deze werken hier het be ...
Nee die heb ik nog niet geprobeerd omdat ik een luier zocht die plas door de hele luier verdeeld ipv maar op 1 plek opvangt omdat hij een buikslaper is. Premium protection vangt ook alleen maar op 1 plek op en met zulke luiers lekt hij dus helemaal door terwijl de halve luier nog leeg is
één jaar geleden
Reactie op Rachel1990
We zijn nu de speciale nacht broekjes aan het proberen.. tot nu toe gaat da ...
Welke heb je nu? Wij hebben nu t zelfde probleem
één jaar geleden
Wij verwisselen zijn luier nog een keer als wij zelf naar bed gaan. (Soms is dat om 21:00u soms om 23:00u) Meestal redden we het daarmee. Moet wel zeggen dat onze zoon een makkelijke slaper is en hierna meteen weer gaat slapen.