33 Reacties

één jaar geleden

Wij zorgen inmiddels voor overdag veel water intake, bij de maaltijd maar een paar slokjes en dan na het avondeten alleen nog de fles.. denk dat het met afbouwen van die laatste fles ook wel zal afnemen

één jaar geleden

Wij doen soms een pamperbroekje achterstevoren aan als hij de nacht ervoor ofzo heeft doorgelekt

één jaar geleden

Dit probleem hadden wij ook echt van alles geprobeerd, normaal heeft hij Kruidvat maat 5 overdag , in de nacht gebruiken wij maat 5+. Eentje gewoon goed aan en eentje andersom eroverheen. Tot nu toe gaat dit weer goed. De buitenste luier is zelfs droog en gebruiken we dan ook weer. Als dit goed blijft gaan gaan we proberen met 1 luier.

één jaar geleden

Pamperbroekjes maat groter en speciaal voor de nacht gebruiken dat doen wij hier.

één jaar geleden

Reactie op Debby1122

Pamperbroekjes maat groter en speciaal voor de nacht gebruiken dat doen wij ...
Volgens pampers zelf gaat dit niet werken omdat hij een buik slaper is en het bij z’n buik dus doorlekt en je de broekjes niet “strakker” kan doen. Misschien moet ik het toch maar is proberen

één jaar geleden

Reactie op Rachel1990

Volgens pampers zelf gaat dit niet werken omdat hij een buik slaper is en h ...
Hier zelfde probleem... Na een tip heb ik vannacht een pampers baby dry pants (maat 4) aangedaan met daaroverheen een jumbo eigen merk luierbroekje 5. Hij is droog gebleven... moet nog kijken of het toeval was.

één jaar geleden

Pamper dry of pamper premium protection met een albertheijb luierbroekje eroverheen! Ging het lekken hier meteen tegen! Overdag gewoon Albert Heijn luiers

één jaar geleden

Wij geven nu 150 cc ipv 180 cc voor het slapen gaan en de romper laten we open van onderen. Dat helpt 9 van de 10 nachten wel.

één jaar geleden

Wij leggen een incontinentie inlegger in de luier, dat werkt heel goed!

één jaar geleden

Van alles geprobeerd, maar hij bleef doorlekken. Dit werkt bij ons: Pampers broekje maat 5, gewone luier (maat 4 +) eroverheen, romper open aan de onderkant. Nu lekt hij nooit meer door!

één jaar geleden

Wij hadden dit ook en bij ons helpt het om gewone luier 4+ kruidvat eerst aan doen en daarna luierbroekje van pampers achterstevoren erover heen doen. Nu is hij iedere ochtend niet meer doorgelekt.

één jaar geleden

Heb je de pampers premium protection al geprobeerd? Deze werken hier het beste, wij hadden eerst ook de baby dry maar ik vind ze vreselijk.

één jaar geleden

Een luierbroekje aan doen. Deze kunnen aan de voorkant veel meer absorberen en omdat er een hoge elastische rand aan zit gaat het ook niet van de buik af staan. Wij hebben de broekjes van de AH in haar gewone maat (5) en werk super 👌🏻

één jaar geleden

Ik had dit zelfde probleem ook aan de hand . Echt elke nacht nat en ochtend nat .. ik had ook de Kruidvat pampers en Derna geprobeerd de pampers baby dry maar ook regelmatig nog het zelfde probleem + ook al maat groter genomen en mijn baby ook een buik slaper dus ook het zelfde probleem , ik heb een tijd rascal + friends gebruikt en deze waren echt goed ! En heel droog maar deze zijn niet meer in voorraad in de Colruyt hopelijk komen ze snel binnen want deze hielpen echt !!

één jaar geleden

Maatje 6 hij weegt 11 kilo maar maatje 6 is al groter

één jaar geleden

Een overbroekje voor wasbare luiers (vb mother ease airflow, speciaal voor buikslapers) over de wegwerpluier doen! 1 overbroekje kan al genoeg zijn, want wordt in principe niet vuil. Dus goedkoper en beter voor het milieu dan 2 pampers.

één jaar geleden

We zijn nu de speciale nacht broekjes aan het proberen.. tot nu toe gaat dat een stuk beter! Nu heel hard hopen dat het zo blijft

één jaar geleden

Reactie op Angel111211

Heb je de pampers premium protection al geprobeerd? Deze werken hier het be ...
Nee die heb ik nog niet geprobeerd omdat ik een luier zocht die plas door de hele luier verdeeld ipv maar op 1 plek opvangt omdat hij een buikslaper is. Premium protection vangt ook alleen maar op 1 plek op en met zulke luiers lekt hij dus helemaal door terwijl de halve luier nog leeg is

één jaar geleden

Reactie op Rachel1990

We zijn nu de speciale nacht broekjes aan het proberen.. tot nu toe gaat da ...
Welke heb je nu? Wij hebben nu t zelfde probleem

één jaar geleden

Wij verwisselen zijn luier nog een keer als wij zelf naar bed gaan. (Soms is dat om 21:00u soms om 23:00u) Meestal redden we het daarmee. Moet wel zeggen dat onze zoon een makkelijke slaper is en hierna meteen weer gaat slapen.