33 Reacties

één jaar geleden

Ik hoorde ook een x de tip de luier omdraaien ( achterkant voor) de luierbroekjes al geprobeerd? Tot dusver lekt de mijne niet door met de baby dry maat 5

één jaar geleden

Ik herken het probleem! Nu rompers een maat groter gekocht en heb zelde dat mijn dochter nog door lekt. Gebruik nu overdag wel kruidvat en in de nacht pampers

één jaar geleden

Wij nemen een luier die een maat groter is (maat 4+) en doen er dan twee over elkaar. Sinds die tijd is ons zoontje nooit meer doorgelekt!

één jaar geleden

Wij hadden dat dus ook. Maar dat is bij ons alleen met een pyjama die uit twee stukken bestaat. Doe ik een pyjama aan die uit 1 stuk bestaat geen natte kleren meer!

één jaar geleden

Wij hadden dit ook zelfs met een maat groter! Gebruiken nu een maat groter en dan een nachtbroekje! Geeen natte kleren meer gelukkig!

één jaar geleden

Reactie op Rachel1990

Nee die heb ik nog niet geprobeerd omdat ik een luier zocht die plas door d ...
Heb je zo'n luier gevonden? Onze zoon is ook een buikslaper..

één jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde en sinds een paar dagen ein-de-lijk de oplossing: een luierbroekje.. Die blijft mooi rondom zitten, waardoor hij niet meer aan de voorkant van boven door lekt.. Hopelijk helpt het bij jullie ook!

één jaar geleden

Reactie op Renatevd18

Welke heb je nu? Wij hebben nu t zelfde probleem
Sorry ik zie de reacties nu pas. Ik heb nu de pampers baby dry night pants en sindsdien bijna elke ochtend droog!! 🙏🙏

één jaar geleden

Reactie op Daphne1601

Heb je zo'n luier gevonden? Onze zoon is ook een buikslaper..
Wij gebruiken nu de pampers baby dry night pants en sindsdien bijna elke ochtend droog! Nog maar een enkele keer doorgelekt. Dat is al zoveel beter dan elke ochtend doorweekt

één jaar geleden

Reactie op Rachel1990

Wij gebruiken nu de pampers baby dry night pants en sindsdien bijna elke oc ...
Sluiten ze een beetje fijn aan? Geen gezeur met poepexplosies al hij een keertje s nachts poept? Mijn zoontje heeft precies hetzelfde probleem, elke ochtend een natte pyjama 😕

één jaar geleden

Reactie op GwennieW

Sluiten ze een beetje fijn aan? Geen gezeur met poepexplosies al hij een ke ...
Ja ik vind ze heel mooi aansluiten en aan de achterkant zit een dubbele omgevouwen rand om te voorkomen dat poep er voorbij kan. Ons zoontje heeft redelijk vaste ontlasting dus daar hebben we dan geen last van maar met plassen lekt hij haast niet meer door. Dat is al een hele verbetering

één jaar geleden

Baby dry night pants! Nooit meer doorgelekt in de nacht 🥰