21 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben deze ook en hebben ze ook gewoon uitgekookt. Op advies van de kraamzorg. Alleen de spenen en het groene ventiel maar heel kort, half minuutje ofzo.
4 jaar geleden
Ik zie nu wel lelijke plekken in me fles kijk, heb nu maar 4 nieuwe besteld en heb de stellisator van difrax past net niet dus doe hem nu op ze zij neer leggen ipv staan.. difrax had hij namelijk eerst... Ik las ook dat je beter geen water kan opwarmen in de magnetron voor de fles dat doe ik ook gewoon elke keer.... maak me ineens zo onzeker straks krijg die schadelijke stoffen binnen

4 jaar geleden
ik heb gehoord dat je ze niet in kokend water mag leggen maar vlak voor het water kookt, je het vuur moet uitzetten en dan 3 min in het water
4 jaar geleden
Reactie op Francesca00
ik heb gehoord dat je ze niet in kokend water mag leggen maar vlak voor het ...
ja ik las dit dus net ook maar doe het nu al 2 weken zo.. nu zag ik vandaag dat de flessen beschadigd zijn naja iig lelijk.. dus heb nieuwe besteld maar wil graag weten of dit kwaad kan.. heb nu 1 nieuwe net gehaald die hebbik net in de magnetronstellistor gedaan inclusief ventiel.. maar weet niet of dit wel mag is tevens een stellisator van difrax ga niet weer n nieuwe kopen
4 jaar geleden
Ik gebruik de Dr Brown magnetronzakken om deze flesjes te steriliseren. Werkt goed!
Bekijk Dr. Brown's Magnetron sterilisatiezakjes - 5 stuks op: https://www.bol.com/nl/p/dr-brown-s-magnetron-sterilisatiezakjes-5-stuks/9200000101914785?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
4 jaar geleden
Wij spoelen na elk gebruik de flessen om met koud water, daarna met heet water. En bergen de flessen op in de koelkast. 1x per week gaan de flessen in de magnetron sterilisator.
4 jaar geleden
Reactie op Samsha
Dit heeft onze kraamzorg inderdaad ook gezegd, alleen voor het eerste gebru ...
Klopt zo staat het ook op de site.
https://www.drbrowns.nl/klantenservice/handleidingen/hoe-reinig-je-een-dr-browns-fles/
4 jaar geleden
Reactie op Marschut
Op de site van Dr Brown staat dit duidelijk beschreven. Met name de ventiel ...
ja dat zag ik gisteren.. ik lees nooit beschrijvingen en doe gewoon wat ik denk nu is dat dus niet zo slim geweest en heb ik 4 nieuwe flessen besteld 👍😂
4 jaar geleden
Reactie op Marschut
Bij mijn 1e zoontje kwam ik er ook achter na het lekken 😉😜
ja ik keek gisteren naar die 4 flessen denk wat zien die er slecht uit... ik vergeleken met de difrax die hij eerst had ik denk volgens mij doe ik wat fout.. nou zo er achter gekomen en wil niet er straks bacteriën achter blijven dus maar 4 nieuwe gekocht en die stelliseer ik 1 keer in de magnetron daarna lekker de vaatwasser in😂