11 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar. We zijn er momenteel wel eventjes door, denk ik. Kan zo terugkomen veronderstel ik hoor 🤣🤭🫣 Eetstoel, autostoel, buggy allemaal drama dus op restaurant ook. Dus wandelen aan zee was ook drama maar wij hebben gewoon volgehouden en haar erin gezet wanneer wij dat wilden. Eten was ook met grote ups en downs. Vooral avondeten weigerde ze vaak. Dan kreeg ze van ons ook niks anders. Ondertussen eet ze alles en met veel zin. Dus het gaat zeker voorbij. Houd vol, er komen betere tijden 🤣🤭🤞🏼 Goede moed!

één jaar geleden

Nou ik heb er net 1 op bed gelegd, alles was een drama! Meneer wilde geen handje vasthouden tijdens het wandelen dus moest ik de wagen, schreeuwen krijsen! Uiteindelijk thuis, wilde niks. Geen knuffel van mama, eten, spelen niks was even goed :(

één jaar geleden

Ik herken het heel erg. Ik merkte dat ik bij mijn 1ste dochter echt verwend was. Dit was als ik nu terug kijk eigenijk te rustig. Ze was niet echt ondernemend en wilde liever in de wagen zitten dan lopen 😂. Mijn jongste nu 17 maanden is echt een dramaqueen. Ze drijft me horendol. Voel me soms echt een politie agent😂 Ik grijp alleen in wanneer het echt niet anders kan. Sinds begeer ik het. Meestal probeer ik met haar te praten. Ik probeer haar gevoelens te benoemen. Eten is met ups en downs. Ik kies er tegenwoordig voor om haar eerst in de wagen te zetten en pas als we terug naar huis gaan na het spelen mag ze zelf naar huis lopen. Sinds aan de hand soms los maar dat is omdat ik aan het park vast woon en geen straat over hoef.

één jaar geleden

Herkenbaar! Gisterenavond het toppunt voor nu. Uit de auto wilde hij mama's handje niet vasthouden en zelf lopen maar dat mocht hij van mij niet dus opgepakt en naar binnen gegaan. Huilen, huilen en nog eens huilen, ik overdrijf niet wel een kwartier lang. Niks hielp en hij kan er nooit zelf uitgeraken. Uit wanhoop juf roos opgezet en toen werd hij rustig. Vanmorgen een extra slaapje en toen was hij weer goed te pruimen. Nu hoop ik dat hij weer even gaat slapen 🤞🏻

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Vandaag was echt een drama. Ze kan zich thuis niet vermaken maar ik ben niet lekker dus we moesten thuis blijven de hele dag. Ik heb de tactiek geprobeerd huilen/zeuren negeren en goed bedrag belonen... Pfff maar of het geholpen heeft, ik vraag het me af

één jaar geleden

Omg ja. Smorgens gaat het nog wel maar na haar middag slaapje, pfffff 😂😂. Ik vlucht meestal even naar buiten of even op bezoek bij iemand want dan houd ze zich wel voorbeeldig. Alsof ze zich thuis verveelt? Ze heeft genoeg speelgoed en wissel het regelmatig af. Alllllllllles is een fase zullen we maar zeggen 😁

één jaar geleden

Jup hier hetzelfde. Gooit zich nog niet volledig op de grond maar gaat wel steeds gillen en gaat op de grond zitten.

één jaar geleden

Leuk om de herkenbaarheid op een foto te zien, alsof ik mijn dochter zie liggen/zitten 😂

één jaar geleden

Oh ben blij dat dit topic geopend is! Zo herkenbaar allemaal🥴. Onze zoon is nu ook heel snel gefrustreerd als iets niet lukt, gaat dan met spullen smijten of slaan. Slaat ons dan ook, maar komt gelukkig daarna meteen een knuffel geven. Vooral fijn dat hij dit meer bij doet ipv bij papa. Ik voel me altijd de strenge/boze moeder😅

één jaar geleden

Haha heel erg herkenbaar dit. En dan zitten we nu ook nog in een 'kartonnen' stacaravan op de camping in Frankrijk. Ben benieuwd of de buren ons al haten 😅

één jaar geleden

Herkenbaar😱onze dochter kan echt een heksje zijn! Ik werk 24 uur per week, maandag en woensdag ben ik de hele dag alleen met haar. Aan het einde van de dag ben ik uitgeput. Ze is snel verveeld, gaat op onderzoek uit in huis, mag dingen niet, gaat krijsen. In het weekend kan ik het nog delen met mijn man haha. Daarnaast zit ze ook in een slaapregressie. We slapen al wekenlang niet goed. Van de week was het dinsdagnacht echt vreselijk, ik heb uren met haar opgezeten. De volgende dag had ik fysiek werkoverleg en ik zat er als een zombie bij. Op het KDV en bij mijn ouders is ze veel rustiger. Bij mijn ouders kan ze wel ondeugend doen, maar luistert wel naar mijn ouders. Bij KDV zeggen ze elke keer dat ze haar zo lief vinden, echt een schatje….😇 Nouja…ik hou mij maar vast aan dat ene zinnetje: het is een fase, het gaat over…..😅 Alleen jammer dat er dan weer een fase komt 🤣 Sterkte allemaal!