3 Reacties

één jaar geleden

Ik weet niet wat het is, maar mijn zoontje heeft precies hetzelfde! Vanaf een uur of 4-5 snachts is het mis en letterlijk niks helpt behalve hem bij ons in bed leggen. Dat vinden we niet per se erg, maar we willen dit geen gewoonte gaan maken. Wij proberen om m max 10 minuten te laten huilen (behalve als t echt huilen huilen is), en gaan dan terug, maar helaas nog steeds met hetzelfde eindresultaat 😭 Sorry je hebt niet zo veel aan me, behalve dat we in hetzelfde schuitje zitten 🙃

één jaar geleden

Reactie op Moomin

Ik weet niet wat het is, maar mijn zoontje heeft precies hetzelfde! Vanaf e ...
Het is hier op verschillende tijdstippen. Vaak ‘s avonds om 22.00 uur en dan om 02.00 uur, waarna ze gewoon om 05.00/06.00 uur wakker is. Gisteren was het 9 uur, half 1 en toen vanochtend weer 5 uur. Heb haar toen ook in bed genomen en dan slaapt ze direct. Ik heb haar iets voor 6 weg kunnen leggen zodat ik kon douchen. Werd toen om 06.10 uur wakker. Ze heeft altijd tot een maand of 9 goed door geslapen, maar daarna last gehad van ziekte en oorontsteking. Tijdje ook slaaptraining gedaan en dat ging toen ook heel goed. Maar nu dus al weer een maand terug bij af. Vind dat slaaptrainen met laten huilen niet prettig. Als je nu weet dat het een regressie is en het tijdelijk is..

één jaar geleden

Onze dochter van 9-2 is ook ineens weer in de nacht uren wakker. Het enige wat helpt is laten huilen totdat ze van moeheid weer in slaap valt, zo akelig ☹️. Flesje helpt niet, als ik haar oppak wordt ze alleen maar meer hysterisch en onrustig