18 Reacties

één jaar geleden

Ik ben ook zeer benieuwd, wij komen uit Leidschendam

één jaar geleden

Gewoon lekker naar de speeltuin gaan! Super veel contact met kinderen heb je daar. Ook de ietwat grotere kindjes (kleuters) zullen veel interesse tonen in jouw kindje (althans dat is mijn ervaring).

één jaar geleden

Dat doen we ook met regelmaat maar dat is toch anders.

één jaar geleden

Muziekles? Ons zoontje is net, in een andere regio, gestart. Elke week een uurtje. Ze doen er van alles en elke week met dezelfde groep. Helaas niet in de schoolvakanties dus nu niet meer zoveel lessen, maar ik vind het een tip om op te zoeken!

één jaar geleden

Ik kom uit Leidschenveen en ga eens per week naar Fubzone, de indoor speeltuin in Delft. Altijd doordeweeks als het rustiger is, daar zijn dan ook altijd wel kindjes!

één jaar geleden

Reactie op Febbaby1

Muziekles? Ons zoontje is net, in een andere regio, gestart. Elke week een ...
Dat is leuk zeg! Ik ga eens kijken of ze zoiets hier ook hebben. Dankje wel voor de tip

één jaar geleden

Reactie op Miemierue

Ik kom uit Leidschenveen en ga eens per week naar Fubzone, de indoor speelt ...
Ja wij gaan hier ook met regelmaat naar ballorig maar dan is het toch ieder wat meer voor zich.. hij is nog te klein om echt met andere kindjes te spelen. Dus dacht een georganiseerde activiteit is misschien anders..

één jaar geleden

Reactie op Miemierue

Ik kom uit Leidschenveen en ga eens per week naar Fubzone, de indoor speelt ...
Monkey town Delft wordt hier gewaardeerd. Ook uit dezelfde regio. Dus ik volg ook even voor tips.

één jaar geleden

Ik loop altijd langs Music Monkeys in het Zeeheldenkwartier. Daar geven ze muziek en dansles aan hele jonge kindjes/ babys. Ziet er super leuk uit! Misschien is dat iets?

één jaar geleden

Ik heb vandaag een leuke speeltuin ontdekt in Wateringen. Je hebt er zelfs een wc, kan er limonade koffie thee drinken. Echt super leuk.

één jaar geleden

Pluk in Den Haag / ockenburg Boomhuttenclub Den Haag Zout - ‘s-Gravenzande (vaak ook activiteiten, maar anders gewoon leuke speeltuin met terras) Baby zwemmen - Boetzelaer Keesje van Koperen Kees op vrijdagochtend in Naaldwijk Muziek op school lessen (muziekmeesters) Plukkerij Framblij (bijna open)

één jaar geleden

Reactie op stephh

Pluk in Den Haag / ockenburg Boomhuttenclub Den Haag Zout - ‘s-Gravenzand ...
Wat vind je van het Hofbad in den haag?

één jaar geleden

Leuk! Wij wonen ook in Den Haag, dus lees graag even mee. Hier in de binnenstad kwam ik een speeltuin tegen, clubhuis cantaloup.

één jaar geleden

Hier nog een mama en dochter in Den Haag :) Ik was laatst bij muziekles bij Mama Roos, dat was erg geslaagd! Verder zijn er veel leuke Stadsboerderijen in Den Haag. Ik las ook nog over My Gym maar daar ben ik zelf nog niet geweest.

één jaar geleden

Reactie op Bloemtuin

Wat vind je van het Hofbad in den haag?
Daar ben ik nog nooit geweest.

één jaar geleden

Laan van Poot 38a, 2566 EC Den Haag Hier zit ook wel iets grappigs, een soort speelruimte binnen en buiten en je kunt er koffie drinken en de kids een boterham / fruit eten.

één jaar geleden

Reactie op Bloemtuin

Ik heb vandaag een leuke speeltuin ontdekt in Wateringen. Je hebt er zelfs ...
Ja leuke speeltuin he! Van de zomer helemaal leuk

één jaar geleden

Reactie op CaroV

Hier nog een mama en dochter in Den Haag :) Ik was laatst bij muziekles bij ...
Wat een leuke plek, mama roos! Zit er nu naar te kijken. Denk dat ik ook eens langs ga voor muziekles! Dankjewel voor de supertip!