17 Reacties
één jaar geleden
Je kunt gewoon een handdoekje of badmatje neerzetten onder de douche en wat emmertjes water neerzetten en speelgoed zodat je kindje lekker kan spelen. Ik vind het veel sneller en handiger dan een badje
één jaar geleden
Reactie op Suus2505
Wij hebben een normaal bad, dus daar gaat ze vaak in. Soms neem ik haar mee ...
Ja precies, hier vindt ze water in haar gezicht ook niet altijd even fijn en wil niet dat ze uitglijdt.
één jaar geleden
Reactie op Girlsmom00
Je kunt gewoon een handdoekje of badmatje neerzetten onder de douche en wat ...
Ja precies, dan ga ik dat ook maar op die manier doen 😊
één jaar geleden
Reactie op littelovebaby
Ja precies, dan ga ik dat ook maar op die manier doen 😊
Yes gewoon uitproberen en soms is het wel even een worstelpartij 🙂 maar als ze het eenmal gewend zijn moet het helemaal goedkomen
één jaar geleden
Een badmat en onder de douche.
Met 12kg vonden we het wel mooi geweest in bad...
Douche ook handig na vies worden met buitenspelen. Of alleen even afspoelen.
één jaar geleden
Ik heb haar laten wennen met de douche aan in het badje. Gericht op haar buik, zodat het water niet op haar hoofd komt, maar ze wel haar hoofd onder de douche kan doen. Ondertussen ook een paar keer kort afgespoeld en deze week douchematjes gehaald. Vanaf aankomend weekend is het exit bad.
één jaar geleden
Wij gaan altijd samen met haar in bad, alleen gaan vindt ze nog wat eng. Ik ben nu bezig om haar mee te ben inde badkamer als ik ga douchen, hopelijk loopt ze uit zichzelf een keertje binnen 😅 tot nu toe veel interesse maar nog geen poging gewaagd!
één jaar geleden
Wij hebben een zitbadje voor onze dochter gekregen. Deze zet ik in de douche cel.
Of ze gaat douchen met papa. Hij heeft haar dan op de arm. Gelukkig vind ze water in haar gezicht geen probleem.
Op vakantie geen badje en alleen een douche. Daar heb ik een hydrofiele doek op de grond gelegd en daar ging ze op zitten, zodat ze niet uitgleed.
één jaar geleden
Soms doe ik hem in het kleine badje, die zet ik dan in ons grote bad en hij zit daar zelfstandig in. Lekker spetteren enzo. En hij is al vanaf kleins af aan vaak in de badkamer als een van ons douched, en we nemen hem ook al lang mee onder de douche op de arm. Op een gegeven moment zei ik; ga je mee jn de douche? En toen liep ie mee, en ging met een speeltje op de grond zitten terwijl ik aan het douchen was. Zo doen we het nu vaker :)
één jaar geleden
Reactie op SwanFlower88
Soms doe ik hem in het kleine badje, die zet ik dan in ons grote bad en hij ...
Samen douchen in de armen vond onze dochter ook minder eng met water in haar gezicht. Misschien proberen om volgende keer samen te douchen terwijl zij zelf zit/staat voordat ik haar alleen laat douchen.
één jaar geleden
Mijn zoontje zit hierin onder de douche. Heb hem ook wel eens los onder de douche gedaan met een (fiets) helmpje op, was echt hilarisch om te zien 😆