8 Reacties

één jaar geleden

Hoi hoi. Het is net of ik me eigen verhaal lees. In de maxi deed ze het altijd super maar sinds we een stoel hebben is het echt hobbels. Zelfs na het kdv brengen is niet leuk dat is maar 10 min. Ik weet me soms geen raad maar idd Leuk weg gaan is er zo niet bij. En ik heb heel wat mensen laten kijken of ik er wel goed heb ingezet enzo . En ze zit gewoon goed niet te strak. Dus ik lees graag mee met anderen ervaringen. 💋

één jaar geleden

Wat voor stoel heb je? Kijkt ze achter of vooruit? Ik heb een stoel die vanaf 9kg al vooruit gebruikt mag worden. Mn zoon kijkt dan mee en houd het dan wel aardig vol. Misschien is dat een oplossing

één jaar geleden

Reactie op RomyxR

Wat voor stoel heb je? Kijkt ze achter of vooruit? Ik heb een stoel die van ...
Ze kijkt nu ook vooruit, maar het lijkt niet uit te maken waar ze in zit. In het oude stoeltje (dan zit ze nog achteruit) wil ze niet zitten en ook niet in het nieuwe stoeltje. :(

één jaar geleden

Reactie op Floral

Ze kijkt nu ook vooruit, maar het lijkt niet uit te maken waar ze in zit. I ...
Zit ze zonder jas? Heeft ze het warm/koud? Heb je speelgoed waarmee ze kan spelen? Muziek aanzetten die ze leuk vind? En anders gewoon een hoesje aan de stoel en lekker een filmpje laten kijken niet het beste advies Maargoed een krijsend kind in je auto wil je ook niet 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op RomyxR

Zit ze zonder jas? Heeft ze het warm/koud? Heb je speelgoed waarmee ze kan ...
Allemaal geprobeerd inderdaad. Een filmpje is het enige wat werkt, maar wil haar daar eigenlijk niet aan laten wennen. :(

één jaar geleden

Reactie op Floral

Allemaal geprobeerd inderdaad. Een filmpje is het enige wat werkt, maar wil ...
Snap ik maar je moet maar zo zien, het is alleen in de auto. Jij een veilige rustige reis en zij vermaakt zich ook en dat is opzich wel een win win toch? Niet elke rit is een half uur lijkt me dus zo mega veel tijd zal ze er niet achter zitten. Misschien is het wel een fase en heeft ze de filmpjes straks niet meer nodig. Maar zou zo ontspannen mogelijk een rit gaan rijden. Fijner voor jullie allebei!

één jaar geleden

Onze oudste had dit rond deze leeftijd ook en je raadt het al: het is een fase 😅 Gedurende de fase hebben we gewoon geprobeerd niet te vaak in de auto te stappen.

één jaar geleden

Zelfde hier! En ben er met toeval achter gekomen dat ze graag naar Beyoncé luistert 😂 en dan specifiek het nummer “we run the world (girls)”. Geloof me, als is het 08:00u in de ochtend, wij zitten met dat nummer aan in de auto richting de opvang, alleen dan is ze stil haha. Daarbij heb ik haar wel naast me in de auto ipv achterin (maxi cosi, achteruit). Misschien dat dat ook wel een verschil is.