11 Reacties
één jaar geleden
Deze!
Bekijk Munchkin de originele Miracle® 360 trainer cup/oefenbeker blauw - drinkbeker- anti lek beker- 207 ml op: https://www.bol.com/nl/p/munchkin-originele-miracle-360-trainer-cup-oefenbeker-blauw-drinkbeker-anti-lek-beker-207-ml/9200000039806634?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
één jaar geleden
Ik gewoon een rietjes drinkbeker van de Kruidvat. €2,50 geloof ik😉 Alles lekte bij mij, deze niet. Nu alleen gelukkig nog nodig als we weg gaan verder drinkt ze gewoon uit een plastic beker dus dat probleem van eindeloos druppels opvegen en vlekken op de bank lijkt voorbij hoop ik.
één jaar geleden
Reactie op josien87
De oxo rietjes drinkbeker! Makkelijk schoon te maken en lekt nooit!
Wij hebben deze ook, eentje zelfs al jaren en 3 kinderen doorstaan. Ze zijn heel sterk. Heb nog wat gezocht om er nu reserve rietjes voor te hebben. De rietjes hebben een ventiel (vergelijk het met dat ventiel in het tutje van een oplaasmatras). Dat heeft hier nog geen problemen gegeven maar weet dat sommige kindjes daar wel meer moeite mee hebben. Wij hebben ook een mooie rietjesbeker van mepal. In vergelijking is de oxo sterker, heeft ze meer grip door antislip en de vorm.
één jaar geleden
Wij hebben 360 beker, een philips avent rietjesbeker, een flesje met rietje van de Hema, rietjesbeker van de action. En meneer krijgt het met allemaal voor elkaar om te soppen. In principe zijn ze bij “normaal” gebruik lekvrij, maar als er een peuter mee aan de haal gaat… 😂 Dan valt ie weer of zit ie er mee te spelen, op kop en dan schudden/tikken op de tafel of de vloer etc.
één jaar geleden
Reactie op Bertien
Wij hebben deze ook, eentje zelfs al jaren en 3 kinderen doorstaan. Ze zijn ...
Dankjulliewel voor de tips!
Ik kwam de vervangende rietjes net tegen op Google:
https://www.kidsdeco.nl/vervangset-rietjes-transition-riertjesbeker-oxo-tot/?gclid=Cj0KCQjw06-oBhC6ARIsAGuzdw2Ogc7vFGxpX6_9rDpSrsujkCe1_MkuFJcOXPskCzgDcHFSBZY99NsaAoKLEALw_wcB
één jaar geleden
Reactie op josien87
Deze lekt bij mij wel heel erg…bij jou niet?
Nee, alleen bij heel hard smijten! Wat overigens regelmatig gebeurt, maar dus niet in de tas of zo.
één jaar geleden
Ik heb de rietjesbeker van hema, echt nog nooit last gehad. Maar ik heb haar een paar maanden geleden ook echt wel bewust geleerd haar beker ba het drinken netjes op tafel te leggen en dat is nu wel een gewoonte van d’r geworden. Ze kon hem daarvoor gewoon rustig om te grond smijten💀🥲