26 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de 3 aangeschaft. Prachtige wagen. Super snel in en uit elkaar te klappen. Licht maar toch stevig.

4 jaar geleden

Ik volg even en lees mee, ik twijfel nog tussen de Harvey 2 of 3. Het prijsverschil is best groot, en ik vraag me af of de vernieuwingen/verbeteringen het dat ook waard zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Lin_S

Wij hebben de 3 aangeschaft. Prachtige wagen. Super snel in en uit elkaar t ...
Wij hebben ook de 3! Er zijn wel wat (kleine) verbeteringen tegenover de 2 natuurlijk of het heel veel scheelt weet ik niet want heb de 2 niet getest maar dat zei die mevrouw. Maar zou gewoon eens naar de prenatal gaan en ze eens bekijken!

4 jaar geleden

Wij hebben de Harvey 2 aangeschaft met reiswieg van Harvey 3. Wij vonden het prijsverschil van bijna €300 voor kleine verbeteringen het uiteindelijk toch niet waard. De wagen zelf rijdt voor mijn gevoel hetzelfde als de Harvey 3 en ook de kap van de Harvey 2 kan ver dicht.

4 jaar geleden

En hier de Harvey 2 (met zitgedeelte)

4 jaar geleden

Reactie op An4

Wij hebben de Harvey 2 aangeschaft met reiswieg van Harvey 3. Wij vonden he ...
Slim! Heb je dan nu niet twee reiswiegen? Aangezien de wagens vaak als de complete set worden verkocht?

4 jaar geleden

Ik heb de 3 premium. Vond die stoffen mooier en ook het dichte mandje mooier. De kleine verbeteringen leken me wel handig opzich. Heb wel de hoogte adapters de er bij genomen. Vind anders het wiegje zo laag.

4 jaar geleden

Reactie op An4

Slim!

4 jaar geleden

Reactie op Irja

Slim! Heb je dan nu niet twee reiswiegen? Aangezien de wagens vaak als de c ...
Nee, het was een aanbieding voor alleen het onderstel en het zitje. Daarom los de reiswieg erbij gekocht. Verhoogadapter kreeg ik gratis bij de wagen.

4 jaar geleden

Reactie op An4

Nee, het was een aanbieding voor alleen het onderstel en het zitje. Daarom ...
Mag ik ook gelijk vragen waar die aanbieding was?

4 jaar geleden

Vandaag harvey3 gekocht met korting bij de prenatal

4 jaar geleden

Ik heb de harvey 2 en ben hier echt super tevreden mee! Voor €640 gekocht in een hele leuk actie bij Van Asten. Alles zat erbij, adapters, autostoel, reiswieg, buggy zit, regenhoes en nog meer!

4 jaar geleden

Wij twijfelen ook tussen 2 en 3. Van de reiswieg erafhalen, het gewicht en het makkelijk en klein inklappen van beiden zijn we echt fan! Prijsverschil voor de extra opties van de 3 ben ik ook nog niet helemaal van overtuigd. Ik heb de aanbieding van Prenatal ook gezien en na meerdere winkelbezoeken vandaag kan ik zeggen dat zowel de 2 als de 3 NIET goedkoper zijn in de aanbieding bij Prenatal dan de 'gewone' prijs in andere winkels... Soms is de aanbieding bij Prenatal zelfs duurder dan ze standaard zijn bij andere winkels. Je hoeft je dus zeker niet snel te laten pushen in een 'goede' aanbieding maar je kunt er op je gemak over nadenken.

4 jaar geleden

Enige verschil wat me echt over de streep zou kunnen trekken is dat bij de Harvey 3 het zitje kan worden verlengd.. Het deel waar het kindje de voetjes op kan zetten, bedoel ik. Ik las dat de Harvey 2 niet versteld kan worden/langer gemaakt kan worden. Klopt dit? Iemand hier ervaring mee? Prijsverschil is inderdaad echt groot! En ik ben bang dat we na 6-10 maanden toch over gaan stappen naar een simpelere buggy, zou dan zonde van het geld zijn als we voor Harvey 3 gaan.. Waar kunnen we de Harvey 3 goedkoper vinden @Cheese? Ik kon het op internet niet vinden!

4 jaar geleden

Reactie op An4

Waar heb je deze besteld? Geef je dan gewoon áan dat je een ander frame wilt?

4 jaar geleden

Reactie op Cheese

Wij twijfelen ook tussen 2 en 3. Van de reiswieg erafhalen, het gewicht en ...
Welke winkels ben je geweest, als ik vragen mag? Ik zie dat de Harvey 2 (met zitje, reiswieg, voetenzak, dekentje en hoogte adapters) nu 550 is bij Prenatal, maar ik zie hem op andere webshops nergens voor die prijs. Ben het er wel mee eens dat je je niet moet laten leiden door een aanbieding, maar we wilden sowieso al een Harvey en was al wat aan het kijken op marktplaats. Maar een complete nieuwe set voor 550 is toch wel voordelig.

4 jaar geleden

Reactie op mamaST

Ik heb de harvey 2 en ben hier echt super tevreden mee! Voor €640 gekocht i ...
Ik kan hem niet vinden. Heb je een linkje voor mij?

4 jaar geleden

Reactie op baby_ram

Ik kan hem niet vinden. Heb je een linkje voor mij?
Ik zie dat ze de actie niet meer hebben. 😢 wel nog leuke acties met de harvey3, voordeliger dan bij de prenatal —> https://www.vanastenbabysuperstore.nl/easywalker-harvey-steel-blue-autostoel-voetenzak-hoogte-adapter

4 jaar geleden

Wij hebben ook getwijfeld! Uiteindelijk voor de 3 gegaan omdat de kap van de wieg verder naar beneden kan, de banden van betere kwaliteit zouden zijn en het zitje verlengd kan worden. Niet voor de premium maar de “gewone”.

4 jaar geleden

Wij hebben de harvey 2 vanuit 1e kindje (januari 2020). Die gebruiken we nu weer. Toen bij Van Asten voor een super prijs met allerlei extras en een maxi cosi gekocht. Zal nu de 3 er is nog goedkoper kunnen. Erg tevreden over geweest en met een dookie kom je ook heel ver om zon te blokken. Het verlengde voetensteuntje (wat de 3 heeft) mis ik met een dochter van 20 maanden nog helemaal niet!