8 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben ook een Easywalker Jackey en het zelfde probleem. We moeten ook steeds opnieuw de bandjes strak stellen omdat deze los glijden. Ik moet zeggen dat ik me er probeer niet zo druk om te maken maar ik moet ook zeggen dat ik nog vaak mijn gewone wagen gebruik. Over een jaar zijn onze kindjes groter en hoop ik dat ze er wel goed in blijft zitten
één jaar geleden
Herkenbaar! Maar ik hoop en verwacht inderdaad dat hij wel beter rechtop gaat zitten als hij wat ouder is. Verder vind ik het wel een hele fijne buggy.
één jaar geleden
Ja, helemaal herkenbaar! Ik was vanochtend toevallig bij een grote prenatalwinkel en heb toen nagevraagd of ze dit probleem herkennen en of ze nog een tip hadden. Ze wist van niets. Mn zoontje hangt echt helemaal onderuit, moet niet lekker zitten. Hierdoor pak ik eigenlijk nog steeds altijd de kinderwagen.. goed om te lezen dat dit herkenbaar is, misschien ga ik de klantenservice van Easywalker eens benaderen
één jaar geleden
Dat is ook gewoon de stand van een buggy. Je zou de ruimte tussen de rug en het riempje tussen zijn benen kunnen verkleinen, door hem strakker te zetten als dat kan, of een klein kussentje bij zijn rug.
één jaar geleden
Wij hebben de Novi, maar ik vind idd ook dat ze veel te veel achterover zit. Hierdoor vindt ze het ook niet leuk in de buggy, want wil alles zien. We doen de gordels nu maar los en houden haar goed in de gaten, zodat ze zelf nog semi recht kan zitten. Miss hoort het dus in het algemeen bij een buggy