8 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hem als erg prettig ervaren. Wij kwamen voor een geslachtsecho. Hij gaf naast het geslacht ook nog andere info over de voetjes, waterhoofd etc. Ik mocht 1 persoon meenemen maar dit was in augustus

4 jaar geleden

Geen ervaring met Jan Koning. Mijn VK-praktijk maakt reclame voor hem. Ik heb toen recensies gelezen op Google en had er toch geen goed gevoel bij. Dus ik ben verder gaan zoeken naar een ander Echobureau. Ik ben toen bij Echowonder uitgekomen. Zij zitten in diverse steden. Ik ben nu 4 keer geweest voor een pretecho in Arnhem. Waarvan 茅茅n keer een 3-D echo. Ik vond alle keren een zeer prettige ervaring. De echoscopiste in Arnhem is erg vriendelijk en neemt de tijd.

4 jaar geleden

Ik heb geen goede ervaring met Jan de koning. Hij blijkt het geslacht altijd goed te hebben, maar het is erg onpersoonlijk. Op de site staat dat de echo 15 min duurt. Bij ons duurde hij vanaf het begin tot het einde precies 2.24 min, de lengte van het filmpje wat we maakte. Hij had vooral veel haast terwijl we ook nog eens te vroeg waren. Binnen 30 sec geeft hij het geslacht aan. Geen leuke bijzondere ervaring wat je toch zou verwachten bij zo'n echo. Ik raad Jan de Koning in ieder geval af. Hij knalt de echo erop, maakt het niet spannend of bijzonder, roept het geslacht en klaar is Kees

4 jaar geleden

Mijn beste vriendin heeft bij hun al haar geslachts echo's gedaan. Van de 6 kids hebben ze er 1 fout gehad tot 36 weken

4 jaar geleden

Wij hebben een fijne ervaring gehad. Gingen ook voor geslachtsecho rn kregen uitgebreid echo met extra informatie erg fijn dus!

4 jaar geleden

Mwa ik hoorde er allemaal grote verhalen over, paar weken terug hij hem geweest en vond hem idd onpersoonlijk. Wel vriendelijk maar zoals in eerder reactie hieronder beschreven binnen aantal seconden het geslacht benoemd even globaal snel gekeken naar de baby en binnen 5 min of sneller stonden we weer buiten (15 min afspraak). Zou bij de volgende of voor een ander pretecho niet meer naar hem toegaan. Hij had ook geen pottyschot gemaakt. Ben de week erop naar een ander praktijk geweest en super positief ervaren. Zij nam echt de tijd voor, legde het goed uit en kreeg allemaal foto鈥檚 en video鈥檚 mee. Geslacht had JK overigens wel goed.

4 jaar geleden

Wij zijn bij Jan geweest met 15+4 voor de geslachtsbepaling. We gingen er enigszins met dubbel gevoel heen vanwege de wisselende recensies, maar wij vonden het eigenlijk wel een aardige man die de tijd nam en alles vriendelijk uitlegde tijdens de echo. We zijn denk ik 15-20 minuten binnen geweest en hadden niet het gevoel dat hij gehaast was. Hij zocht rustig naar een goed beeld waarop je het geslacht goed kon zien. Het geslacht was volgens hem een meisje en dit is nogmaals bevestigd tijdens de 20 weken echo.

4 jaar geleden

Ik ga volgende week vrijdag (22e). Ik ben dan 24weken zwanger. We gaan voor een 2D echo omdat ik graag verrast wil worden hoe ze er werkelijk uitziet 馃槉. Ik neem mijn man en mijn moeder mee, dus 3 personen.