21 Reacties
één jaar geleden
Reactie op FamP
Sinds wanneer heb je kindje dit?
Het eczeem bij mijn kindje ziet er heel ...
Ze heeft sowieso wel een goevelige huid en als baby ook wel een periode eczeem gehad. Toen is het een tijdje rustig geweest maar nu is dit sinds een paar weken en dan met name de afgelopen dagen in deze mate zegmaar.
Oh dat ken ik niet? Huisarts dacht alleen eczeem. Heb na wat moeite uiteindelijk een verwijzing naar de dermatoloog weten te krijgen maar nog steeds onder een eczeem verdenking naar mijn idee.
één jaar geleden
Reactie op alice2022
Of ziet iemand hier iets anders in?
Nou bij onze dochter bleek het geen eczeem te zijn, maar een huidschimmel. Maar dat is ook wel met zichtbare jeuk. Met hormoonzalf ook niet goed weg te krijgen. Maar fijn dat je een verwijzing hebt. Wat kan je je dan zorgen maken om zo’n kleintje hè.
één jaar geleden
Reactie op Pinkielady
Nou bij onze dochter bleek het geen eczeem te zijn, maar een huidschimmel. ...
Nou zeg dat wel! Ze blijven helaas zeggen eczeem maar ik denk toch ook echt aan een huidschimmel.. zulk heftig eczeem heeft ze nog noooit gehad terwijl ze het al vanaf dr geboorte heeft..
één jaar geleden
Reactie op alice2022
Nou zeg dat wel! Ze blijven helaas zeggen eczeem maar ik denk toch ook echt ...
Wat ontzettend vervelend. Ik hoop wel dat ze wat vinden. Heeft ze er veel last van?
één jaar geleden
Huidproblemen zijn vaak een reactie op voeding of iets waar het lichaam niet tegen kan. Misschien dat jullie kunnen kijken/onderzoeken naar de oorzaak? Zonde om veel hardnekkige zalfjes op het lichaam te smeren. Je zou nog Shea butter kunnen proberen, van ziltezusjes vind ik erg fijn! Zonder troep en toch goed voor de huid, op haar instagram zie ik ook veel goede reacties bij het gebruik van eczeem etc.
één jaar geleden
Lekker vet houden met vaseline / cetomargrol creme ( als ik het zo goed schrijf )! Succes en beterschap❤️❤️
één jaar geleden
Reactie op Noenie27
Ahh sterkte hoop dat het gauw verbeterd. D-skin Baby Nappy Protection Balm ...
Ik heb dit toevallig gister besteld! Die foto’s zien er inderdaad uit als wondermiddel. Maar ik vraag me af als het werk smeer je het dan ook preventief of stop je met smeren zodra de plekjes/plekken verdwijnen?
één jaar geleden
Reactie op alice2022
Ik heb dit toevallig gister besteld! Die foto’s zien er inderdaad uit als w ...
Zelf gebruikte ik het over der hele lichaam toen de eczeem heel heftig was en nadat het over was nog 2 dagen door blijven smeren hele lichaam. En nu alleen als ik een plekje zie. Het nadeel is dat het een kleine tube is je bent er zo doorheen als je het net als ik paar dagen intensief gebruikt. Ik heb de tube door geknipt zo kreeg ik er nog heel wat uit.
één jaar geleden
In die d skin zit bisabolol oid die anti roodheid is en anti ontsteking. Misschien dat ‘puur’ er op? Scheelt in prijs.
https://www.naturalheroes.nl/products/alpha-bisabolol?variantId=32441436995639
Succes!