6 Reacties
één jaar geleden
Onze oudste heeft van haar 2 tot 4 jaar zo goed als niets gegeten. Soms vroeg ik 's avonds aan mijn man of hij haar iets had kunnen laten eten, maar dan had ze van heel de dag niets op. Wij zijn toen naar een kinderpsycholoog geweest en die zij dat zolang ze groeit ze blijkbaar niet meer nodig heeft . Is heel zwaar als ouder als ze niets wil eten, maar je mag het u eigenlijk niet aantrekken en als het een gevecht is, eet ze nog minder .
één jaar geleden
Reactie op Carolineketje
Onze oudste heeft van haar 2 tot 4 jaar zo goed als niets gegeten. Soms vro ...
Dankjewel voor je bericht en het delen van je ervaring. Ik probeer het los te laten maar als ze dan een dag 5 druiven eet en 2 happen banaan dan zakt al mn energie weg. Het is idd heel zwaar maar ze groeit super goed en is heel vrolijk en energiek
één jaar geleden
Mijn dochter eet over het algemeen prima maar ik kan mezelf ook helemaal opvreten als ze niet wil eten. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik niet meer op haar let tijdens het eten. Wij proberen het te laten gaan. We maken er geen strijd van,als ze niets wil dan niet maar ze krijgt niks anders. Als ze honger heeft dan gaat ze vanzelf eten, kinderen laten zichzelf echt niet uithongeren. Wel krijgt ze altijd nog een bakje kwark
één jaar geleden
Onze zoon begon ook eten te weigeren (echter niet het avond eten). Achteraf bleek dat hij coeliakie heeft. Hij kreeg gewoon buikpijn van alles wat we gaven aangezien bijna in alles gluten zit. Ik zou voor jezelf eens na gaan of ze nog meer klachten heeft dan alleen het niet eten. Onze zoon eet nu alsof hij maanden niet heeft gegeten maar volgens onze diëtiste kunnen ze het zelf prima aangeven of ze honger hebben of niet … we gaan er dan maar in mee
één jaar geleden
Reactie op mart0807
Onze zoon begon ook eten te weigeren (echter niet het avond eten). Achteraf ...
Dankjewel voor de tip. Hoe merkte dat jouw zoontje niet tegen gluten kan? En is hij erop getest?
één jaar geleden
Reactie op Dolfijnenzijncool
Dankjewel voor de tip. Hoe merkte dat jouw zoontje niet tegen gluten kan? E ...
Hij begon over te geven, heel erg veel diarree, dikke buik, ingevallen gezichtje, dunne armen en dunne benen. De HA stuurde ons steeds weg en op een gegeven moment zelf gezegd dat we wilde laten testen op gluten en exact wat we dachten…