6 Reacties

één jaar geleden

Smoothies

één jaar geleden

Havermout, wentelteefjes, omelet, bananenpannekoekjes of met ander fruit. Heb jd ook andere soorten brood geprobeerd? Wit, bruin, bolletjes etc. Krentebrood

één jaar geleden

Ik geef mijn zoontje eigenlijk vanalles. Bananen pannekoek, gestoomde pompoen blokjes of bloemkool. Magere yoghurt met cornflakes of fruit, stukjes advocado (ook op witbrood), stukjes komkommer sticks (buitenkant afsnijden). En zijn favoriete is zelfgemaakte maissoep met witbrood (erin dippen).

één jaar geleden

Mijn dochter wilde ook ineens geen brood meer. Gooide het gelijk aan de kant. Nu rooster ik het in de broodrooster en mevrouw smult het weer lekker op 😊

één jaar geleden

Bij mij was het een fase. (Echt ze walgde ervan) Ik heb het vaak door haar fruithap heen gepureerd met het idee erachter dat ze dan aan de smaak blijft wennen. Je kan ook andere vormen geven. Tosti, wentelteefje. Ik maak ook pannenkoekjes of pap. Ze eet hier wel super veel fruit en groente uit het vuistje dus geef dat ook veel. Alleen zitten daar geen calorieën in dus wissel dat af met dus bovenstaande alternatieven.