26 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben gisteren de kidsmill eetstoel gekocht. Je hebt by babypark en babydump nu 10% korting. İn vergelijking met de triptrapp adviseerde beide winkels de kidsmill, omdat het een hogere rugleuning, wieletjes, verstelbare leren riempje heeft. Dus meer voor gemakzucht. Ook hoef je het blad niet eruit te doen maar je kan het naar achteren klappen. We moeten het nog alleen in elkaar zetten. Met de andere onderdelen als zwarte velours kussentje, blad etc heb ik 288 euro betaald.

3 jaar geleden
Wij hebben een Hauck, maar vooral omdat ie ook incl newborn set betaalbaar was en we m vanaf geboorte wilden gebruiken
3 jaar geleden
https://www.mamaloes.nl/ding-nemo-zwart-kinderstoel-6200/?gclid=EAIaIQobChMI58a-or2h-QIVgqrVCh1i9wi6EAQYASABEgJMd_D_BwE
Wij hebben deze in het zwart! Echt super blij mee 🤩 makkelijk in te klappen en het tafelblad kan ook achter de stoel, neemt heel weinig ruimte in beslag en dat voor een leuke prijs 😊
3 jaar geleden
Reactie op Sarahhhh
Ik kom deze tegen via Google wie heeft deze kinderstoel heet topmark kinder ...
Deze heb ik toevallig gister binnen gekregen. Twijfelde ook enorm over welk stoeltje maar ben heel blij met deze. Je kan hem inklappen, in hoogte verstellen en het zitje zelf ook nog in verschillende standen zetten. Heb er zelfs spijt van dat ik hem niet eerder heb gekocht 😁
3 jaar geleden
Reactie op Sarahhhh
Ja die Ikea stoel had ik ook bij me andere 2 kids en ligt nog bij oma. Alle ...
Hij is nu ongeveer 5 5 maand oud 😊
3 jaar geleden
Reactie op Heidezicht
Wij hebben een Hauck, maar vooral omdat ie ook incl newborn set betaalbaar ...
Ok maar dat riempje bij de newborn set...schélden:')
Ik heb ook een Hauck. Echt wel de moeite waard om te investeren hoor!! Heb de complete set gekocht.
https://www.babyartikel.de/prod/hauck-alpha-plus-weiss-xxl-newborn-set-hochstuhl-2n1-aufsatz-alpha-tray-essbrett-zubehoer-jersey-charcoal
3 jaar geleden
Reactie op Stevigemams88
Ok maar dat riempje bij de newborn set...schélden:')
Ik heb ook een Hauck ...
Echt? Ik vind dat tuigje bij het zitje nu vervelend. Die 5 puntsgordel zeg maar. Krijg m niet lekker met 1 hand los. Verder wel echt een fijne stoel hoor!
3 jaar geleden
Reactie op Heidezicht
Echt? Ik vind dat tuigje bij het zitje nu vervelend. Die 5 puntsgordel zeg ...
Oh die heb ik even weggekiepert. Snapte er niks van en dacht al dat het aan mij lag hehe