7 Reacties
4 jaar geleden
Ja, ik heb hier ook ervaring mee. Na 24 uur verzamelen mag er niet meer dan 300mg eiwit in je urine zitten. Bij alles wat daarboven zit spreken ze van zwangerschapsvergiftiging, wat gevaarlijk kan zijn voor moeder en baby. Hoogstwaarschijnlijk moet je dan blijven totaan de bevalling, maar gaan ze je wel eerder inleiden.
Ik heb begin deze week in het ziekenhuis gelegen vanwege verhoogde eiwitten in mijn urine, na 24 uur verzamelen kwamen ze op een ‘lichte verhoging’ van 270mg en mocht ik weer naar huis. Ik word nu wel elke week op eiwitten gecontroleerd en moet meerdere malen in de week naar het ziekenhuis voor extra bloeddrukcontrole.
Succes!!
4 jaar geleden
Reactie op MarloesvA88
Ja, ik heb hier ook ervaring mee. Na 24 uur verzamelen mag er niet meer dan ...
Bedankt voor het delen.
Is nu wel weer een stuk duidelijker in Jip en Janneke taal 😅
Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Hopelijk gaat het verder goed met jou en de kleine
4 jaar geleden
Ik heb dit inderdaad ook gehad, twee weken geleden. Ik was behoorlijk geschrokken omdat ik na een gewone controle bij de VK ineens doorgestuurf werd naar het ziekenhuis en daar toen ook moest blijven voor 24 uur. Gelukkig ben je in het ziekenhuis in goede handen, en dat idee gaf me ook wel rust.
Mijn waarden waren na 24 uur oké dus ik mocht naar huis. Was dit niet zo geweest dan had ik ook niet hoeven blijven maar thuis elke dag m’n bloeddruk moeten meten en een ctg moeten maken. Hier had ik dan spullen voor meegekregen. Dit zal per ziekenhuis verschillen maar dit vond ik ook een fijn idee!
Veel sterkte en ik hoop dat het meevalt voor je! 😘 Bedenk maar zo dat je in goede handen bent en dat ze jou en je kleine goed in de gaten houden ❤️
4 jaar geleden
Ik ben woensdag opgenomen omdat ik sinds november een verhoogde bloeddruk heb, december gestart met medicatie die niet echt aan sloeg en woensdag was het eiwitgehalte in urine te hoog.
Medicatie is inmiddels verdubbeld en lijkt nu iets te doen
Ik voel me verder goed, heel frustrerend wel haha
Ben vandaag 35 weken en het ziet er niet naar uit dat ik nog thuis kom.voor de bevalling
4 jaar geleden
Vanochtend heb ik de 24 uurs urine ingeleverd. De uitslag was weer grijs gebied, iets verhoogd, grijs gebied noemde ze het. Samen met de klachten die ik ook heb willen ze me toch inleiden. Vanmiddag een ballonnetje gekregen en als ik morgen genoeg ontsluiting heb gaan ze me verder inleiden 🙈
Ineens komt het heel dichtbij allemaal en mogen we hopelijk snel ons meisje ontmoeten 💗
4 jaar geleden
Vanochtend heb ik de 24 uurs urine ingeleverd. De uitslag was weer grijs ge ...
Heeeeeeel veel succes!!! ❤️