18 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg, wij zijn namelijk ook op zoek:)

3 jaar geleden

Wat zoek je precies? Aan welke eisen moet het voldoen? Ik heb een Stella fiore en wel tevreden over. Heb een mandje voorop 2 kinderzitjes en een buggy drager. Fietstassen kan je er niet op doen als je een achterzitje hebt. Dus het is echt maar net wat je wilt.

3 jaar geleden

Ik heb de Cortina family ebike. Top ding! 🥰

3 jaar geleden

Hier ook een Stella Fiore, hele fijne fiets!

3 jaar geleden

Ik ben ook aan het kijken voor een elektrische moederfiets maar ik schrik van de prijzen 😲

3 jaar geleden

Ik heb van een familielid die pechhulp levert (ook voor fietsen doen ze dat schijnbaar) gehoord dat er in verhouding veel Stella's pechhulp nodig hebben onderweg. Verder heb ik er weinig verstand van, heb een elektrische gazelle paris waar het kinderzitje prima op past😊

3 jaar geleden

Ik heb geen speciale moederfiets. Ik heb de Gazelle Miss Grace. Middenmotor, dus stabiel. Een vorkstandaard, handig wanneer je je kindje in het stoeltje zet. En een stuurslot, zodat je stuur niet wegdraait als je je kindje vastmaakt. Goede motor/accu. Ik fiets altijd op de ecostand en dan kan je echt wel ruim 100 km fietsen. Alleen de ruimte tussen het stuur en het zadel is wat krap met het kinderzitje voorop. Dat vergt dus wat oefenwerk met op en afstappen. Ik heb daarom een maat uitgekozen waarbij ik goed met mijn voeten bij de grond kan.

3 jaar geleden

Reactie op Karen37

Ik heb geen speciale moederfiets. Ik heb de Gazelle Miss Grace. Middenmotor ...
Helder verhaal dank!

3 jaar geleden

Reactie op Tokki

Ik heb van een familielid die pechhulp levert (ook voor fietsen doen ze dat ...
Goed te weten

3 jaar geleden

Ik heb ook de Cortina U4 family e-bike, heel blij mee

3 jaar geleden

Ik volg ook even

3 jaar geleden

Gazelle Bloom. Echt reuze tevreden mee. Wel prijzig en lange levertijd

3 jaar geleden

Heb ook de Cortina family ebike. Blij mee tot zo ver ! Hij is heel licht en fijne standaard, hoogte en stuurslot. je kunt zelf kiezen hoe sterk je de accu wilt et bijbetaling dan).Heb gebruik gemaakt van een fietsplan van mn partner zn werk dus dat scheelde wat in de kosten.

3 jaar geleden

Ik heb een elektrische mamafiets van Cortina echt heel blij mee

3 jaar geleden

Ik heb ook lang gezocht en bij veel fietsenwinkels langs geweest: en uiteindelijk gegaan voor de gazelle heavy Harley. zou wel kiezen voor een middenmoter. Die zijn wel duurder dan een voorwielmoter maar wel veiliger. Bij een voorwielmoter word je als ware vooruit getrokken en een middenmoter geeft eerder ondersteuning.

3 jaar geleden

Reactie op firstbaby👶

Ik heb een elektrische mamafiets van Cortina echt heel blij mee
Ik ook!

3 jaar geleden

Ik heb de bsp la dolce vita. Fijne van een echte mama fiets is dat je veel meer cm tussen stuur en zadel hebt dan bij een normale fiets. Dus meer ruimte met het stoeltje

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Heb veel fietsen vergeleken en proefritjes gemaakt. Bij de gazelle bloom vond ik het stuur vrij zwaar. De keuze is op de Cortina family fiets (mamafiets) gevallen. Fiets ligt, en ook goed te fietsen als de accu leeg is. Succes met je zoektocht. Mijn advies is: ga eens naar een goede fietsenwinkel, fiets een rondje op een paar fietsen zodat je het kunt ervaren. Fietsstoeltje van Yepp heb ik via marktplaats, scheelt je toch weer een hoop in aanschaf. Succes ermee