15 Reacties

één jaar geleden

Hier ook, zeker elke 3 weken nu alweer 6dagen koorts pfff..

één jaar geleden

Same here. 🥲

één jaar geleden

Hier gewoon elke week hoor sinds hij 4 maanden is en naar de opvang gaat. Hij is in die tijd misschien één week niet ziek geweest, verder gewoon constant ziek! En ik ook en mijn partner niet, precies hetzelfde dus. Ik ga nu proberen mijn weerstand iets op te krikken met voeding etc.

één jaar geleden

Pfff hier belt om de week de crèche dat ik hem weer kan ophalen met koorts. Hij pikt ook echt alles op en is daarnaast nonstop verkouden. Ik krijg ook alles wat hij oppikt. Mijn man af en toe, maar is er snel vanaf terwijl het bij mij lekker doorsuddert tot het volgende virus mee naar huis komt. Heel frustrerend.

één jaar geleden

Hier ook 1 constant verkouden en hoesten, drinken en eten jullie Kids er minder om? Nu heb ik al voor de 2e keer buikgriep in 2 maanden tijd pff, wat een ellendig gevoel.

één jaar geleden

Oef, nou, hier een oudere zus die alles meeneemt van de basisschool, vanaf dat hij drie maanden is worstelen we al om beurten met verkoudheden, oorontstekingen en algehele malaise. Ik was als laatste aan de beurt, mijn man heeft ook geen last, maar ik loop nu al een maand met een dubbele oorontsteking rond, echt geen pretje. Ik ben nog nooit zo veel ziek geweest als nu. Ik neem mamafit bij en 1000mg vitamine c. Morgen maar eens voor mijzelf naar de huisarts, wat een ellende. Het hoort erbij heb ik wel gehoord maar is niet leuk!

één jaar geleden

Hier belt het kdv ook om de week of we haar weer kunnen ophalen omdat ze koorts heeft. Nu zit ze van top tot teen onder de vlekjes. Pff ik word er helemaal gek van 😬

één jaar geleden

Hier ook sinds ze naar de opvang gaat aan één stuk door verkouden/griep/waterpokken en repeat. Ik ben daarna ook altijd de sjaak en papa heeft nergens last van... Er heerst nu rs op de opvang en mijn dochter wordt extra in de gaten gehouden "omdat het arme kind altijd alles meepakt", aldus de leidsters. Zucht. Mijn werkgever is gelukkig heel redelijk, maar ik kan me voorstellen dat die ook baalt dat ik het grootste deel van de tijd of thuiswerk omdat dochter niet naar opvang mag, of zelf onder de wol lig...

één jaar geleden

Ja hier ook! Hier om de week ongeveer. Koorts, spugen en verkouden. Deze week ook buikgriep. Pfff wat een geregel elke keer he. Doe het met liefde trouwens maar klaag even met je mee

één jaar geleden

Oh echt he, en dan is nog maar 9 maanden maar al twee keer een dubbele oorinfectie, corona, longontsteking en verschillende verkoudheden gehad.

één jaar geleden

Hier ook hoor, keelonsteking, 2 keer ooronsteking, 2 keer buikgriep. Yeeeeey 😵‍💫

één jaar geleden

Om de 3/4 weken zou hier een verademing zijn 😂 bij ons is het echt om de week. Een week beter - een week ziek en zo wisselt het elke keer af. Keelontsteking, verkouden, weer verkouden, tandjes, weer verkouden, 6e ziekte, en ga zo maar door 🦠

één jaar geleden

Ons zoontje is altijd ziek(chronische neus/keelamandelen ontsteking), Toevallig zei de kinderarts van de week, kinderen die na de opvang gaan hebben iedere maand koorts en zij iedere maand verkouden.

één jaar geleden

Oh ja meer dan. Wij moeten nog 1 keer bloed laten prikken als hij geen virus heeft, nou we zouden erg tevreden zijn als dat deze winter nog gaat lukken.

één jaar geleden

1x per 2 weken feest,en ik doe gezellig mee...