17 Reacties
één jaar geleden
Oh ik vergeet te vertellen dat ze airco op der slaapkamer heeft en het dus niet te warm kan zijn 😅
één jaar geleden
Hier hetzelfde en ook overgestapt van 2 naar 1 slaapje, maar heeft indd geen invloed op het vroege wakker worden. Mijn dochter zit nu midden in sprong 10, misschien dat dat het is?
één jaar geleden
Reactie op Kristianne vdb
Hier hetzelfde en ook overgestapt van 2 naar 1 slaapje, maar heeft indd gee ...
Sprong 10 zou morgen beginnen volgens de app. Normaal merkte we nooit een groot verschil alleen dat ze vooraf heel veel slaapt (behalve nu).
één jaar geleden
Reactie op Mm1508
Hoe oud is je dochter?
De mijne had ook een sprongetje en sliep ineens nie ...
Ze over een paar dagen 17 maanden oud. Morgen zou sprong 10 moeten beginnen volgens de oei ik groei app
één jaar geleden
Onze dochter is de afgelopen maandag ook wisselend vroeg wakker. Soms 4:45 maar meestal zo rond 6:00… 😴
één jaar geleden
Hier ook. 16 maanden oud en elke dag tussen 5 en 6 wakker. We hebben ook 1 weekend 1 dutje geprobeerd ipv 2 maar nu toch terug gegaan naar 2 dutjes. Vanochtend 5.50 uur wakker en dat was een opluchting 😂
Misschien toch nog eens 2 dutjes proberen? En dan in de ochtend maximaal 30 min laten slapen en in de middag maximaal tot 15.00 uur.
Praktisch vraagje: met zo’n vroege vogel is het dutje precies tijdens lunchtijd. Wanneer geef je jouw dochter lunch? Hoe laat?
één jaar geleden
Mijn dochter is bijna 16 maand en word standaard ook rond die tijd wakker. Ik denk sprong 10 en misschien ligt ze te warm of te koud snachts? Alles is een fase en word beter 😉 maar pfff te vroeg en ik herken dit!
één jaar geleden
Reactie op babymama2022
Hier ook. 16 maanden oud en elke dag tussen 5 en 6 wakker. We hebben ook 1 ...
Toevallig vandaag 2 dutjes laten doen omdat ze om 9 uur echt wel al heel moe was (niet heel gek als je al om 4.45 wakker bent!).
Vanochtend heeft ze 45 minuten geslapen en vanmiddag een dik uur. Ben heel benieuwd hoe het morgen ochtend is 🙈
Als ze 1 dutje doet is idd rond lunchtijd. Dan geef ik der altijd een banaan en een boterham rond 11 uur. Had ergens een keer gelezen dat je goed slaapt van een banaan. En dan als ze wakker wordt rond 2 uur weer een boterham.
één jaar geleden
Reactie op jojo zonnestraal
Mijn dochter is bijna 16 maand en word standaard ook rond die tijd wakker. ...
Ja te warm of te koud... ik vind het altijd zo moeilijk wat ze aan moeten snachts. Ene moment denk ik dat ze het goed heeft en 5 minuten later denk ik weer dat ze het te koud of te warm heeft... ben hier heel onzeker over en die tog waardes word ik ook nooit wijzer van, het is overal weer wat anders. Zal blij zijn als ze kan praten en kan zeggen of ze het te koud of te warm had snachts 😅
één jaar geleden
Als ze zo vroeg wakker is en om 19.30 naar bed gaat, is denk ik 1 middagdut van 2,5 uur te weinig en dat de wakkertijden te lang zijn (6 uur voor en na haar dutje tot aan bedtijd. Ik zou haar nog een kort ochtenddutje aanbieden van maximaal 30 minuten (na een wakkertijd van 2,5/3uur) en dan een lange middagdut na wakkertijd van 3 uur. Dan is de wakkertijd tot aan bedtijd ook wat korter en misschien bedtijd halfuur vervroegen?
één jaar geleden
Reactie op Dolfijnenzijncool
Toevallig vandaag 2 dutjes laten doen omdat ze om 9 uur echt wel al heel mo ...
En hoe ging het?!
één jaar geleden
Reactie op babymama2022
En hoe ging het?!
Nou ze heeft vanochtend gewoon uitgeslapen tot 07.00 uur! We schrokken gewoon wakker 😅
Nu kwam het weer zo uit dat ze maar 1 dutje doet vandaag. Ben heel benieuwd hoe het morgen ochtend is 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
één jaar geleden
Reactie op Dolfijnenzijncool
Nou ze heeft vanochtend gewoon uitgeslapen tot 07.00 uur! We schrokken gewo ...
Wat super fijn om te horen!! Ik duim met je mee!
één jaar geleden
Als ik het zo lees denk ik dat ze te lang wakker is tot bedtijd. Ik zou uiterlijk 19.00 uur aanhouden. Tenminste ik merk bij mijn zoontje toen we op 1 dutje overgingen dat ik echt wel zijn bedtijd moest vervroegen. Is ook het advies van de meeste slaapcoaches. Succes
één jaar geleden
Wij zijn overgegaan naar 1 dutje overdag en s avonds om 18:30 /19:00 naar bed. Nu slaapt ze al 3 dagen tot 7:00. Alleen doet ze dat ene dutje maar een uurtje. Dus ben wel bang dat dat te weinig is. Want met 2 dutjes sliep ze soms in totaal 3,5 uur