17 Reacties
3 jaar geleden
Mijn dochtertje had dit ook. Standaard rond die tijd wakker. Heb gebeld met consultatiebureau en voedingsschema aangepast. Ze liet heel veel flessen staan waardoor ik dacht dat ze die fles snachts nog echt nodig had. Dit was niet zo.
Ze ging toen ook niet snel slapen en als ik een fles gaf sliep ze wel meteen steeds. Na het andere schema niet meer gekomen snachts. Wel nog standaard wakker rond die tijd maar dan slaapt ze daarna weer verder. Soms wel echt half uurtje kletsen maar niet huilen. Wij gaan rond 7 met haar naar boven. Boven flesje en rond half 8 smorgens de eerste fles
3 jaar geleden
Hebben wij ook een tijdje gehad met onze dochter (ook 6 maanden nu). Toen wij de laatste avond fles lieten vallen sliep ze ineens wel door tot 6 uur in de ochtend en inmiddels vaak 6.30! Ze krijgt 4 flessen van 180 en eet ook lekker veel hapjes en oefent met brood. Ze krijgt dus genoeg binnen en had die laatste fles ook niet meer nodig. We zijn het gewoon gaan proberen en pakte dus goed uit 😬
3 jaar geleden
Ik moet er overigens in de nacht wel nog 1 à 2 keer uit om een speentje in te doen maar dat is prima 👍🏻
3 jaar geleden
Reactie op babyvogel
Mijn dochtertje had dit ook. Standaard rond die tijd wakker. Heb gebeld met ...
Klinkt goed! Welke schema gebruik jij nu? Want onze dochter heeft s nachts ook nog een voeding
3 jaar geleden
Reactie op Renee9293
Wat fijn zeg! Hier hetzelfde probleem. Mag ik vragen hoe groot dat flesje w ...
Hij drinkt normaliter 7 schepjes, ik heb m vanochtend 4 schepjes gegeven! Hij heeft tot nu nog geen signaal van honger afgegeven, dus nog niet opnieuw een flesje gehad. Ik heb m het flesje ook in z’n eigen bed gegeven (normaal geef ik deze altijd bij ons in bed). Hopelijk helpt dit voor jou ook!!
3 jaar geleden
Reactie op babyvogel
Mijn dochtertje had dit ook. Standaard rond die tijd wakker. Heb gebeld met ...
Ik herken dit ook. Zou ik je schema mogen welke ik mogelijk ook kan uitproberen?
3 jaar geleden
Hadden wij ook totdat ik de fles van 22.00 heb laten vallen en ze slaapt nu door.
3 jaar geleden
Hier same. Ik probeer te rekken tot 5.30 en dan krijgt ze de fles. Geen klein beetje maar gewoon de fles. Daarna leg ik haar in de kinderwagen met de afzuigkap aan. 😅🤣
En dan slaapt ze nog een uurtje.
3 jaar geleden
Milan wordt sinds een weekje rond 05:30 wakker en begint dan te kletsen
9 van de 10 keer valt hij weer in slaap dus ik laat hem even, als hij echt gaat huilen is het een ander verhaal maar in de regel gaat hij er niet eerder dan half 7/7 uur echt uit, als hij eerder wakker en uit bed is merk ik ook dat hij eigenlijk nog even had willen slapen