5 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig heb ik een paar weken terug vanuit mijn werk steunkousen mogen testen van Stox. Zelf werk ik in de kinderopvang en moet veel staan. Daarnaast heb ik ook steunzolen en snel vermoeide voeten. Moet zeggen dat het bij mij wel heeft geholpen. Grootste nadeel vind ik persoonlijk dat het best lastig is om het aan en uit te trekken, maar als je het aanhebt het daarna wel heel comfortabel is. Met hele warme dagen zal ik het afraden, want je krijgt er wel echt enorme zweetvoeten van 馃檲

4 jaar geleden

Ik draag ze ook. De mijne zijn van de Hema. Ik draag ze omdat het mogelijk de misselijkheid zou kunnen verlichten. Of het echt helpt durf ik niet te zeggen.

4 jaar geleden

Ik heb tijdens een lange vlucht (naar Japan met 2 keer overstappen) heel veel baat gehad bij compressiesokken. Omdat ik nu (35 + 3) vooral 's avonds veel vocht vasthou heb ik wederom compressiesokken besteld. Hopelijk helpt het nu ook weer zo goed 馃

4 jaar geleden

Ik heb ze via de huisarts. Heb echt heel erg last gehad van rusteloze benen en ik heb er niet van kunnen slapen soms. Nu heb ik een combi van steunkousen, magnesiumtabletten en verkoelende zalf in de nacht en dat werkt eindelijk ...

4 jaar geleden

Ik draag compressie kousen. Geeft me steun en heb minder onrustige en pijnlijke benen. Compressie kousen besteld via Amazon en een paar bij HEMA gekocht. Naast de compressie kousen gebruik ik magnesium.