22 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben deze voor ons dochtertje gekocht toen we bij het zwembad waren. Zijn geen schoenen maar sokjes met daar onder een hele goede anti slip. Super fijne sokken! Ze had super goede grip en is geen een keer uitgegleden.
Link: https://www.bol.com/nl/nl/p/anti-slipsokken-kids-roze-23-26/9200000078955546/?Referrer=ADVNLGOO002058-S--9200000078955546&gclid=EAIaIQobChMI-abbhYbVgAMVkZRoCR0kswRSEAQYHSABEgKnJfD_BwE
één jaar geleden
Slipstop hebben wij 2 weken lang in Griekenland gebruikt. Ze gingen super makkelijk aan en uit, ze vond ze niet vervelend en droeg ze overal. Op het strand, in het stadje, in het zwembad en in de speeltuin.
Nu sinds gisteren thuis en ze gewassen. Ze zijn nog heel mooi dus goede kwaliteit
één jaar geleden
Salt-water sandals schijnen ook heel fijn te zijn en zien eruit als gewone sandalen!
Zijn dus ook zo te gebruiken.
Hier waren ze te groot dus helaas niet kunnen uitproberen.
Als iemand ze wil overkopen (mooie witte, ongebruikt) hoor ik het graag!
één jaar geleden
Ik zweer bij slipstop 🙌 gebruik ze ook voor onder de douche, anders glijd ze echt uit.
één jaar geleden
Onze dochter heeft ook maat 20. Ik had XS maat 21-23 gekocht. In het begin vond ik ze te groot maar op vakantie liep ze er toch goed op
één jaar geleden
Waterschoentjes van Liewood. Gaan heel makkelijk aan, lopen fijn, stevig en flexibel tegelijk. En als je gelukt hebt, heel voordelig tweedehands te scoren.
één jaar geleden
Ik heb van de Zara een slipper. Ideaal voor ook gewoon in de tuin en glippen niet uit omdat er een bandje achter zit. Is maar 21 en Yara zit nu in maat 22 dus als je ze wilt hebben mag je ze ook voor leuk prijsje. (Had ze ook meteen maatje groter gekocht😉 ze zijn vaak uitverkocht)
één jaar geleden
Dankjewel voor jullie reacties.
Ik heb inmiddels deze besteld 😊
Hoop dat ze optijd binnenkomen.
Dan kan ze ze aankomend weekend gebruik bij ons weekendje weg 😊
https://www.bol.com/nl/p/slipstop-watermeloenen-licht-blauw/9200000132981130?referrer=socialshare_pdp_androidapp