Hoi hoi.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een draagdoek/zak. Het is mijn eerste kindje en ik heb hier dus nog totaal geen ervaring mee.
Nu ben ik wel een beetje rond aan het kijken, maar ik schrik wel van de bedragen die er voor gevraagd worden. Als het bevalt mag het natuurlijk wel wat kostten, maar ik vind het zo zonde geld als mijn kindje het toch niet fijn vind en als het dan in de kast verdwijnt.
Nu zag ik bij de lidl een draagdoek voor 17.99. Zal natuurlijk niet de allerhoogste kwaliteit zijn, dat snap ik. Maar heeft iemand ervaring met deze? Is dit een goede om eens te proberen of het wat is?
Ik denk dat het wel zou kunnen 100%bio katoen namelijk. Maar je zou ook even op marktplaats tweedehands kunnen kijken naar de merken yaro of little frog. Als ze gebruikt zijn is de doek altijd zachter dus veel prettiger om mee te knopen
Wij hebben de monkey sling voor in de tas, kun je net zo opvouwen als een opvouwbaartasje heel handig kost bij bol.com 30 euro. Voor langere wandelingen hebben we een ergo baby 360 mesh die is wel erg prijzig